Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inleiding.

ik heb een receiver vervangen en mijn vu+ uno doorgeschoven naar de slaapkamer, en deze voor de huiskamer aangeschaft.

nu vind ik persoonlijk dat de nieuwe aangeschafte uno 4K een mindere beeldkwaliteit geeft dan mijn oudere vu+ uno.

ik ben dit niet gewend van VU+ (staan normaal bekend om hun zeer strakke beeldkwaliteit) maar vind het beeld met ondertiteling wat korrelig en het algemene beeld wat flets

Als je in het menu zelf bent van de ontvanger ziet het er wat beter uit. Hij staat overigens op een resolutie van 1080P omdat er nog geen HD tv op aangesloten zit.

Nu waren er wat plug ins om te testen of je een originele box hebt , maar deze lijken al weer achter haalt door cloners (zo wat ik op internet lees)

Iemand nog ideeën ?

Geplaatst:

Ik heb geen klagen over de uno 4k perfect beeld ook op een gewone HD TV (1080p)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• Moderator
Geplaatst:

Vervang eens je HDMI kabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...