Lampi Geplaatst: 30 november 2017 Geplaatst: 30 november 2017 Bij een poging tot updaten bleef de receiver op 'ON' en geen beeld. Is er een manier om het apparaat de resetten met de toetsen van de afstandbediening of de receiver (of iets anders)?... Via de RS232 serial kabel lukt ook niet aangezien het apparaat niet uitgaat. (voor de duidelijkheid, ik kan niet in het Menu komen). Bedankt!
Lampi Geplaatst: 30 november 2017 Auteur Geplaatst: 30 november 2017 Het gaat trouwens om een Sky 4900
Lampi Geplaatst: 4 december 2017 Auteur Geplaatst: 4 december 2017 Door SAB in Rotterdam top geholpen! Nieuw software erin.
de mon Geplaatst: 4 december 2017 Geplaatst: 4 december 2017 Ik heb een Sab 4900 , staat in Spanje . En is normaal een UK reciever .Tvv kaart werkt erin en evtl kan je fastscan doen van tvv of CD . Enkel de zenders moet ik ginder telken sorteren . Teveel XXX dames wringen er zich tussen. Kun jij settings invoeren met usb stick ? 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
Lampi Geplaatst: 6 december 2017 Auteur Geplaatst: 6 december 2017 Jawel. Ik zag zoiets een tijdje geleden. Googlen op SAB 4900 channel editor. Eerst de lijst van receiver naar usb kopiere, bewerken met programma en dan terugzetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen