Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Hebben meer mensen hier problemen mee? Using tags on iOS 11 Sinds ik aan een iMac zit te werken 2015 en een upgrade van mijn OS heb doorgevoerd sinds Maverick is mij opgevallen dat het aanbrengen van tags aan mappen en bestanden en vooral op de server de iMac langzaam geworden is. Een kennis heeft dit de laatste weken ondervonden sinds hij gestart is om tags toe te voegen ! voor die niet weet wat tags zijn en of niet gebruikt nog even de twee afbeeldingen maar misschien zijn er meer mensen die dit probleem herkennen en kunnen bevestigen dat de apple langszaam wordt van tagging? Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2017 Auteur Geplaatst: 12 december 2017 het lijkt alsof niemand dit probleem heeft maar het is reeds opgelost, middels een test met twee iMac's en een NAS niet taggen op de HDD van de iMac levert geen beperking wel taggen op de HDD van de 2e iMac levert snelheidsbeperkingen op taggen vanuit apple op bestanden van de NAS levert voor beiden een probleem alles aan mappen en bestanden untaggen is de enige en ook erg langdurige procedure die helpt (op het OS sinds Maverick tot en met nu) Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen