Zjwien Geplaatst: 12 december 2017 Geplaatst: 12 december 2017 Wij hebben (in Frankrijk) 1 schotel en 4 decoders van Canal Digitaal. We hebben 4 tv's aangesloten. Een tijdje terug deed 1 aansluiting het opeens niet meer, we zien op tv de melding "geen of slecht signaal". De andere aansluitingen werken wel gewoon. Om wat zaken uit te sluiten hebben we de decoder vervangen om te kijken of het aan de decoder lag, niet dus, ook andere decoders doen het op die plek niet. Kaartje vervangen maakt ook niet uit. We zijn alleen nog niet het dak op geweest om te kijken of er een los contact of iets dergelijks is bij de schotel. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Het verbaast ons vooral dat er geen beeld is bij 1 van de 4, de anderen doen het prima.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 december 2017 Moderator Geplaatst: 12 december 2017 Of de betreffende uitgang van de lnb is defect, of de kabel is onderbroken. Je kan beginnen met de kabel aan de lnb pm te wisselen met een andere uitgang en eventueel aan 2 kanten opnieuw aan de connector te bevestigen. Wel eerst de spanning van de decoder halen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 12 december 2017 Geplaatst: 12 december 2017 Voor €31,95 koop je in Nederland een nieuwe duo-lnb met 4 aansluitingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen