Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator
2 uur geleden zei Mojo:

en van het gas af

Gas is juist een schone brandstof, in buurlanden krijg je subsidie wanneer je overschakelt op gas.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens een beetje verder dan je stekje achter in de tuin.

Het gaat goed met onze aarde

De gletsjers smelten goed ,vangt de droogte op

Zeewater nivo stijgt ook weer meer water.

In groenland zit de sneeuw vol met plastic ook goed kunnen ze

recyclen spaart weer olie.

Meren die drooggevallen zijn omdat de tuinbouw iets meer water nodig heeft.

Het is allemaal binnen de grenzen of ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zeespiegel stijgt al 200 jaar met ongeveer 1 mm. per jaar, dat is in de afgelopen 15 jaar niet veranderd.

 

Lijkt mij wel binnen de grenzen.

 

Welke grenzen bedoel je eigenlijk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb in India en Thailand gewerkt, daar is het al jaren erg heet.

 

De maatschappij en de mens daar hebben zich daar perfect op aangepast.

 

Zelfs in de Sahara wonen mensen, bij veel hogere temperaturen als in dit koude kikkerlandje.

 

Ik heb vandaag mijn 2e Davis Vue weerstation geinstalleerd en on line gezet, ongeveer 800 km zuidelijk van mijn hoofd verblijfplaats.

Dan wordt ik vroegtijdig gewaarschuwd wanneer er weer een luchtstroming uit de Sahara onderweg is!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Tripleboy:

Alle regenputten staan hier weer vol, het heeft zijn best gedaan, tja een halve dag 41°, al genoeg voor zwart denkers om de pessimist te gaan uitgangen, kan ook anders hoor.

 

Dat het ook anders kan is uit jouw bijdragen zo langzamerhand wel duidelijk.

En het is ook helemaal niet moeilijk..........gewoon je kop in het zand steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei ceesv:

Gas is juist een schone brandstof, in buurlanden krijg je subsidie wanneer je overschakelt op gas.

 

In een van die buurlanden wordt nog volop bruinkool verstookt (het smerigste wat er is) en in een ander ligt er in heel veel tuintjes nog altijd een enorme olietank.

 

Dat neemt niet weg dat onze overheid in mijn ogen wel een beetje erg  hypocriet bezig is. Jarenlang hebben ze geroepen dat gas zo lekker schoon is, en dan van de een op de andere dag moeten we er ineens zo snel mogelijk vanaf, omdat het zo smerig is.

 

Zou het misschien kunnen dat ons gas bijna op is, en we niet afhankelijk willen worden van een bepaald ander land?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vandaag hebben we geen gas nodig, wordt in Nederland tot 23 graden, en op mijn momentele verblijfplaats 27 - 28 graden!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei johnno:

In een van die buurlanden wordt nog volop bruinkool verstookt (het smerigste wat er is) en in een ander ligt er in heel veel tuintjes nog altijd een enorme olietank.

 

Dat neemt niet weg dat onze overheid in mijn ogen wel een beetje erg  hypocriet bezig is. Jarenlang hebben ze geroepen dat gas zo lekker schoon is, en dan van de een op de andere dag moeten we er ineens zo snel mogelijk vanaf, omdat het zo smerig is.

 

Zou het misschien kunnen dat ons gas bijna op is, en we niet afhankelijk willen worden van een bepaald ander land?

Laat je niet manipuleren is de boodschap.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2% van de wetenschappers (wiens discipline het is) is niet eens met de stelling dat er een klimaatverandering plaats heeft

soms worden er deelaspecten weerlegt maar vaak worden hoofdaspecten bevestigd door nieuw onderzoek van andere wetenschappers die hun college toetsen op juistheid en gegevens

 

Baby I'm A Fool

Melody Gardot

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...