Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Er zijn er zo velen die dit doen zonder airco in het zuiden van Spanje, je moet gewoon niet gewend raken aan zo´n airco, ik kan ook nog gewoon goed slapen als het 30 graden is in huis. Ik heb enkel wat plafon ventilators die de lucht in het huis wat in beweging brengen, ook mijn honden kunnen er goed tegen 2 van de 4 zijn zo gek dat ze rustig op de dag in de volle zon in de tuin gaan liggen. Gezond zijn deze temperaturen natuurlijk niet maar goed zolang je ertegen kunt is daar nog geen probleem, het probleem komt denk ik wel flink naar voren als je echt oud gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaanderen Vandaag

 

26373002-9b95-11e8-8abe-90209e2e61c8_web

 

We zetten ons schrap

 

Na het felle warmteonweer van afgelopen dinsdag kondigt het KMI donderdag code oranje af. In de loop van de dag trekt een erg actieve regen- en onweersgolf vanuit het zuiden over ons land. Dat kan plaatselijk heel fel zijn, rukwinden en zelfs hagel zijn niet uitgesloten. Het KMI waarschuwt voor wateroverlast en windschade.

 

KMI

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat willen dan ook weer niet, Noodweer

 

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

 

Er worden neerslaghoeveelheden verwacht die in sommige streken de 20 liter/m² zullen overschrijden. Ook de kans op windschade is hoog. “Hou ramen en deuren gesloten en haal tuinmeubelen of andere losse objecten naar binnen of zet ze goed vast”, zo waarschuwt de politiezone Balen-Dessel-Mol. “Parkeer je auto op een veilige plek: uit de wind en uit de buurt van bomen en schuttingen.”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180808_03653897

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar best ook, we moeten vooruit.

 

Spanje 2012, u vroeg om regen

 

MALAGA - Zeker acht mensen zijn vrijdag om het leven gekomen door noodweer dat overstromingen veroorzaakte in het zuiden van Spanje.

 

 

 

dodental-spaans-noodweer-gestegen.jpg

 

doden-door-noodweer-in-spanje.jpg?itok=o

 

dodental-noodweer-in-spanje-opgelopen-10

 

spanjeoverstroming-cspanjevandaag.com-64

 

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...