Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Een Zwembad dat zelf gaat zwemmen, hadden we nog niet gezien. 😁

 

Volgens laatste berichten is het zwembad uiteindelijk aangespoeld in Noord Korea, en er zaten nog 2 naakte spaanse blondines in, weliswaar uitgehongerd 😍

 

Ondertussen is Vlaanderen aan de beurt:

 

Het gevreesde onweer waait langzaam maar zeker ons land binnen. Het KMI verwacht donderdag vanaf de middag een zwaar onweer, met felle buien en rukwinden die nog harder zouden kunnen toeslaan dan in de nacht van dinsdag op woensdag al het geval was.

 

Sinds 11 uur is het donderdag op veel plaatsen in Vlaanderen hard aan het regenen en het gaat overal steeds harder waaien. Weerman Frank Deboosere meldt dat een eerste onweersgolf al voorbij is in Luxemburg, Luik en Limburg. Vanuit het zuidwesten komen er nieuwe onweders aan.

 

KMI

 

http://www.kmi.be/meteo/view/nl/112905-Waarschuwingen.html

 

Limburg Sint-Martens-Voeren

 

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

 

 

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net hier de eerste bui voorbij zien komen, kortstondig veel water naar beneden zien komen, maar de totale hoeveelheid was slechts 3 mm.

Wel viel mijn 18 GHz WLL internet verbinding kortstondig uit, de 2e keer in 3 jaar tijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel begrijpelijk dat het zwembad gaat zwemmen.

Er wonen daar veel Engelsen die het in de zomer te heet vinden en dan in Engeland zijn.

Om niet de hele zomer het zwembad te laten onderhouden door een poolman, kiezen ze er voor het zwembad leeg te maken. Tja en als er dan een gota fria komt (een enorme hoosbui die wel 200mm neerslag kan geven in 2 uur) zodat het water van de bergen af stroomt door de straten en de tuinen van de bewoners, dan gaat zo'n leeg polyester zwembad drijven en vaart als een plomp schip door de straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou in Dubai breek je je nek over de Engelsen die hier wonen of met vakantie zijn. Het kan die gasten niet heet genoeg wezen en ze leggen bij 45°C vrolijk buiten te zonnebaden tot ze zo rood zijn dat ze gelijk het ziekenhuis in gebracht worden met een ambulance. Ik haal ze d´r zo uit die gasten.

´s Avonds hangen ze in hotelbars rond tot ze stront bezopen zijn om door de politie na ontnuchtering in een cel naar hun hotel gebracht worden omdat ze niet meer weten waar dat hotel is. Als er dan nog tijd over is laten ze zich van onder tot boven vol tatoeeren.

Voor ze weer naar Engeland met Ryanair terug vliegen natuurlijk nog even op de DXB/DWC luchthaven in de Irish Pub volzuipen.

 

Nou ja..daar kan ik ze gelijk in geven...Ryanair zou ik alleen mee kunnen vliegen als ik me in een coma gezopen zou hebben. 😨

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Tripleboy:

Een beeld uit Sint-Truiden donderdagnamiddag. (Foto: TP)

 

7af50d37-e206-4e3f-bb88-6a6475804e0a.jpg

Er is daar altijd al een zeer slecht onderhoud aan de wegen geweest laat staan dat ze de afvoerputjes geleegd hebben.

België-verkeersbord.jpg

Ook dit kom je daar overal tegen zelfs met persoonlijke aanvullingen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...