Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

De mens is ook een onderdeel van deze planeet.

Mensen zijn geen wezens van andere planeten die de boel komen verzieken, wij zijn slechts een product van diezelfde aarde.

We zullen ergens nuttig zijn, anders bestonden we niet.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het was niet mijn stelling, maar inderdaad kunnen virussen en bacterien ook een kaalslag maken onder de mensen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

...net een uitzending op RTL-Z gekeken en het schijnt dat de inkomens er, vanwege klimaatheffingen, er financieel gezien behoorlijk op achteruit gaan qua inkomen.

Het schandalige is dat de gezinnen met lagere inkomens er veel meer op achteruit gaan dan de gezinnen met hogere inkomens.

De cijfers werden heel voorzichtig gepresenteerd, maar je kunt er vrijwel zeker van zijn dat de hogere inkomens er vrijwel niets van merken, terwijl de mensen met een lager inkomen er financieel veel meer op achteruit gaan dan gepresenteerd.

 

..en dat vanwege NIETS!!!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eerste 4 regels kloppen, drz, maar dat wist iedereen met enig benul vooraf al. De echt rijken zullen er alleen maar nog veel rijker door worden.

Je 5e regel is het bagatelliseren van de invloed van de plaag "mens" op deze planeet.

 

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, moonchild zei:

Dat is een probleem. Steeds minder personen bezitten een steeds groter gedeelte van het capitaal. Straks is arbeid niet meer voldoende om in een normaal levensonderhoud te voorzien. Dan is er een groter probleem dan klimaat.......

 

 

Met een tiende van wat er aan bewapening wordt uitgegeven kan geregeld worden dat iedereen probleemloos genoeg te eten en drinken heeft. De mensheid heeft gigantische mogelijkheden maar sommige figuren willen meer-meer-meer ten koste van alles en iedereen en komen soms aan de leiding..

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, moonchild zei:

Hoe zie je dat gebeuren? Klimaatzorgen leveren juist minder voedsel op.

Heb ik niet ergens vernomen hier dat 3% van de aarde bewoond is dan lijkt

het me sterk dat 97% van de aarde niet genoeg voedsel kan produceren.

Maar als door industrie tig procent onbruikbaar wordt maakt dan ziet het anders uit.

Je mag eigenlijk niet naar het nieuws kijken/luisteren oost afrika zit met een

probleem door de sprinkhanen wat veroorzaakt wordt door veranderingen

golfstromen indische oceaan (het klimaat)

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, minplus zei:

Met een tiende van wat er aan bewapening wordt uitgegeven kan geregeld worden dat iedereen probleemloos genoeg te eten en drinken heeft.

Wat mij enorm steekt is de ruime 14 miljard die het kabinet in 2018 (of2019)aan extra belastingen heeft geïnd, waaronder een groot gedeelte aan milieuheffingen en waar helemaal niets mee wordt gedaan!

Dat steekt mij enorm!

Wat dat betreft hebben wij op het gebied van milieu vreselijke slechte bestuursleden en een te groot aantal leugenaars..

..de rest van mijn mening slik ik in, want te politiek.

 

Dit geld kan besteed worden aan innovatie omtrent het milieu en het tegengaan van vervuiling, maar er zijn blijkbaar andere plannen mee.

Stop de leugens over de opwarming van de aarde en spreek de waarheid!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Mojo zei:

Nou nog 2 dan😙. Waarom braken er in 2018 opeens 2 vulkanen uit? Wat is de invloed van die uitbarstingen nu nog?

Ooit gehoord van tektonische platen?  Door de wrijving ontstaat warmte en druk, bij te veel druk krijgen we een aardbeving, bij teveel warmte krijgen we een vulkaanuitbarsting.

Of het stof die toen in de atmosfeer is gestoten er nu nog invloeden zijn , dat is miniem en moest er nog invloed zijn , dan zouden we nu eerder een afkoeling hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, drz zei:

Wat mij enorm steekt is de ruime 14 miljard die het kabinet in 2018 (of2019)aan extra belastingen heeft geïnd, waaronder een groot gedeelte aan milieuheffingen en waar helemaal niets mee wordt gedaan!

Dat steekt mij enorm!

Wat dat betreft hebben wij op het gebied van milieu vreselijke slechte bestuursleden en een te groot aantal leugenaars..

..de rest van mijn mening slik ik in, want te politiek.

 

Dit geld kan besteed worden aan innovatie omtrent het milieu en het tegengaan van vervuiling, maar er zijn blijkbaar andere plannen mee.

Stop de leugens over de opwarming van de aarde en spreek de waarheid!

 

Helemaal met je eens behalve het 1e stuk van die laatste zin.

Dat de mens invloed heeft is zeker. Je kunt hooguit discussiëren over de mate waarin, maar elke graad minder is meegenomen.

Als we met z'n allen in Zwitserland zaten zou het voor ons geen probleem zijn op wat minder ski-inkomsten na voor onze achter-achter-achter-kleinkinderen.

Maar wie weet zitten die dan al daar.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen voorspelling maar een vaststelling, de laatste week zakte de temperatuur 's nachts nooit onder de 10 graden. Gevolg, mijn gras groeit en groet en ik heb vandaag grasmachine op punt gezet.  Deze morgen floten de merels en lijsters er vrolijk op los, een koppel tortels is al een paar weken mekaar het hof aan het maken en een koppeltje mezen vliegt al regelmatig heen en weer naar het vogelhuisje. Jammer voor al deze vaststellingen, maar één serieuze winterprik en dat zal geen prettige gevolgen hebben. Dit zijn eind maartse vaststellingen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...