Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Wat een schitterende foto's en wat een geweldig sfeertje!! 👍

Stiekem hoop ik dat al die sneeuwpret ook in zekere mate richting België en Nederland komt.

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Down Under, Puffen en Zweten

 

In Australië is het zelden zo heet geweest. De vijftien heetste plaatsen ter wereld bevinden zich momenteel allemaal in dat land, blijkt uit woensdag gepubliceerd onderzoek van de weerdienst El Dorado.

 
De hoogste temperatuur werd gemeten in de gemeente Tarcoola, in het zuiden van het continent: 49,1 graden Celsius. Het is nog afwachten of de 50 graden wordt gepasseerd. Weerkaarten die de temperaturen aangeven, kleuren voor Australië alleszins vuurrood, “alsof het land in brand staat”, klinkt het in Australische media.

 

0e3b58fe-1979-11e9-967c-0bc51c450548_web

 

23b55f36-1979-11e9-967c-0bc51c450548_web

 

85c7e0cc-1979-11e9-967c-0bc51c450548_web

 

HLN

 

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat is ook de natuur, survival of the fittest, waardoor de soort gezond en sterk blijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet vroeg of laat, maar dagelijks, denk aan de auto immuun ziektes of ebola

Alleen hebben wij tegenwoordig apothekers, die die natuurlijke selectie in de wielen rijdt.

 

Eerst maar wat vorst de komende week, zondag a.s. -5!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei astro iris:

Eindelijk winter .... Elfstedentocht gaat weer het nieuws beheersen.

Denk ik niet, voor de veiligheid zou je nu 15 cm dik ijs moeten hebben, maar zou hij komen dan loop ik hier even naar de dam waar ze allemaal overheen moeten.

boomsma-elfsteden.JPG

Deze heb ik dus nog.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...