Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


De wind is koud vandaag, die grote verschillen in temperatuur liggen me niet, vloeken helpen niks. Een beetje brullen wel maar is maar tijdelijk.

Ps: winterbanden hebben zachtere rubber tov op koude weg(zie F1 met hun opgewarmde banden). En hebben 2 op verschillende hoogte geplaatste slijtageindicatoren(bezie het als een schoenzool met groeven of kale) Dus: soms denkt er iemand aan je veiligheid.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitentemperatuur  + 2,5

Gevoelstemperatuur  - 4,5

Meteotines is wat dat betreft toch veel fijner dan de buienradar waar je soms dingen als de gevoelstemperatuur wel kunt vinden maar vaak ook niet, zoals zonet.

Moest net even buiten bezig en vond het godvergeten koud en dus even gekeken op internet want de thermometer gaf ruim boven nul aan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Kroket, Lenteweer in Februari.

 

Verwachting voor VANDAAG

Het is zonnig en droog voorjaarsweer. Een matige tot op de Wadden soms vrij krachtige zuidenwind voert bijzonder warme lucht aan voor de tijd van het jaar. De temperatuur stijgt vanmiddag naar 11 tot 13 graden aan zee en naar 14 tot lokaal 17 graden in Limburg.

 

be-nl-actual.jpg

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2019 om 12:54 zei Tripleboy:

Hallo Kroket, Lenteweer in Februari.

 

Verwachting voor VANDAAG

Het is zonnig en droog voorjaarsweer. Een matige tot op de Wadden soms vrij krachtige zuidenwind voert bijzonder warme lucht aan voor de tijd van het jaar. De temperatuur stijgt vanmiddag naar 11 tot 13 graden aan zee en naar 14 tot lokaal 17 graden in Limburg.

 

be-nl-actual.jpg

 

Hadden ze die strepen trekkers nou niet effe een dag vrij kunnen geven.🙄

Is het een keer mooi weer met prachtige blauwe lucht moeten er zo nodig weer wat het plaatje bederven met dikke witte strepen en wat er al niet meer de lucht in wordt geblazen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...