Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Vandaag

maxresdefault.jpg

 

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

Het heeft vannacht hevig geonweerd in Antwerpen. En dat leverde in de Antwerpse haven een spectaculair beeld op. Didier Verniers kon een foto nemen vanop de Noordnatie, waarop een spectaculair opgelichte hemel te zien is. 

 

HLN

 

3798f9d8-9258-11e9-bb98-f456c0275bda_web

 

De zogeheten ‘shelfcloud’ boven Terneuzen.

 

c8e973c0-8b66-11e9-8e75-de13f003e16f_web

 

 

 

 

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden zei Sprietje:

Hier in Zuid-Spanje geen enkele nacht meer onder de 20 graden C  en overdag minder dan 30 graden Celcius.

Stond vandaag in de krant, mensen in het zuiden werken niet op het heetst van de dag, ze nemen siestas . Ze gaan ook niet met hun blote kont in de zon gaan liggen en zoeken geen terras op in de zon. Het biorythme van een zuiderling is ook anders dan een noorderling, ook verliezen zuiderlingen minder zout en hun lichaam is door contstante warme aangepast hieraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met 37,1 graden is het record van juni 1947 net niet gebroken

 

Juni 1947, inderdaad, voordat iemand met "klimaat verandering en zie je wel" komt aanzetten!

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Cees, kun je na gaan hoe ik heb moeten lijden in 1947 met die hitte en kou heb ik dat jaar ook geleden. Er zaten in Nederland op een gegeven moment 500 vrachtschepen vast in het ijs, dus kolenaanvoer was er niet meer.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier is de temperatuur intussen langzaam aan het dalen, maar de thermometer in mijn weerstation heeft even de 37,7 graden C. aangetikt.

 

Sprietje, ik heb geen bewuste herinneringen aan de zomer van 1947, wel aan de winter van 1963.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mazzel momenteel op Vlieland te zitten , met 28 gr goed te doen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎6‎-‎2019 om 13:20 zei Tripleboy:

Heeeeeeeeeeetttttttttttttttt 🥵 ♨️

 

heet-strand.jpg

Ge zit met precies met een eitje , LOL :D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei ceesv:

Hier is de temperatuur intussen langzaam aan het dalen, maar de thermometer in mijn weerstation heeft even de 37,7 graden C. aangetikt.

 

Sprietje, ik heb geen bewuste herinneringen aan de zomer van 1947, wel aan de winter van 1963.

Mijn pa was in 1947 in Duitsland gekazerneerd en ik heb hem vaak horen praten over die prachtige zomer, maar ook over de kou die ze geleden hebben in die winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...