handjebij Geplaatst: 14 december 2017 Geplaatst: 14 december 2017 Hallo mede forum gebruikers . sinds enkele dagen heb ik een Amiko A4 Cable en ik moet zeggen dat deze mij best bevalt , ik had daarvoor verschillende andere ontvangers zoals de k1 en k2pro maar dit werkt min of mee out of the box enigste wat op dit moment niet werkt is de picon downloader dus moet het helaas zonder picons doen, deze picon indeling is echter wat anders dan voor b.v tvheadend of e2 en ik kan dat nog niet helemaal uitvogelen iemand die toevallig al een Icon pack voor deze ontvanger heeft en deze zou willen delen ? ik heb me al suf gegoogled maar links zijn allemaal dood IK zou erg dankbaar zijn !
Baggio78 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Same here! Had eerder al de A3 prima box geen picons. Heb zelf lopen klooien met spark editor maar geen succes! De naam van de picons en de format van de plaatjes is anders dan bij e2. Voor zover ik weet heeft niemand picons voor ziggo op deze box voor elkaar. Voor internationale sat zitten ze in de feed van de kanalenlijst. Hoop dat iemand de picon naam bij de ziggokanalenlijst ontrafelt.
henkvd1 Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Geen idee of je er wat mee opschiet, maar kwam dit vandaag tegen Picon filename format for terrestrial tv channels: 0_0_0_0_2B368_0_544.png 0_0_0 = TV 0_0_1 = Radio _0 (always 0 for dvb-t & dvb-c) _2B368 (frequency in hex, eg 177000 for 177MHz) _0 (always 0 for dvb-t and dvb-c) _544 (service id in hex)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen