Gast Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 hallo mannen wie kan mij uitleggen of naar mischien eerder gesteld vraag linken ik heb de settings uit mijn humax gedownload en nu heb ik ook de nieuwe settings .hoe krijg ik mijn posities van m,n stab ,dus de oude settings in de nieuwe settings list. kan dit met humbox of moet dit met xoak . en hoe is de procedure wie kan mij het uitleggen . b.v.d : willes.
mojo-jojo Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1 als je blieft Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast Geplaatst: 24 oktober 2002 Geplaatst: 24 oktober 2002 thanks , kan ik ook weer verder proberen... grt:willes.
Gast Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 Hoe kan ik dit doen bij een TopField? Dit kom ik nergens tegen. Bvd TheDiver
Gast Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 Settings laden in topfield. Ik usalssettings je positie intoetsen en de rest gaat vanzelf
Gast Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 @AlanS ga het proberen, ik ben benieuwd. Je hoort nog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen