Ga naar inhoud

Canaldigitaal vlaanderen met humax 5100 C

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij uitleggen hoe ik moet beginnen humax op de kabel aan te sluiten.

Ik kan niet verder dan de menu manual search.

Met pijltje omhoog valt die uit.

Pijltje omlaag naar advanced search gaat niet<p>

HELP

Geplaatst:

Eh Johan, ter info, die Humax 5100 C is een kabel ontvanger.

Geplaatst:

@johan39<p>FF de header van het bericht lezen! Hier staat 5100C. Dit is wel degelijk een kabelontvanger.<p>@Mich,<p>Lijkt me toch een raar probleem. Heb je dit toestel nieuw of second hand? Je kan eventueel eens naar de site van Humax zelf gaan en de SW downloaden en opnieuw in de ontvanger zetten. Opgelet, dit zou ik enkel doen als het toestel tweedehands is. Met een nieuwe zou ik zeggen: gewoon teruggaan naar de shop.<p>Suc6

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Geplaatst:

dighunter:<p>Is al te laat voor opnieuw binnen te brengen.

Al andere soft ingezet!!

Krijg nu geen loader versie meer..

Kan niks meer inladen....

HELP

Geplaatst:

ik kan je hier spijtig genoeg niet mee helpen,

limburg heeft dit nog steeds niet

Geplaatst:

Binnenbrengen kan je altijd. Het enige probleem is dat je zelf voor de kosten zult moeten opdraaien. Ik weet niet welke soft je er opgezet hebt maar als dit de soft is van Humax zelf denk ik wel niet dat ze er problemen gaan over maken.<p>Toch nog FF een vraagje. Waarom heb je hem gepatcht, met wat en waaron? Ik zie er (buiten een gewone upgrade) geen enkele rede voor om dit toestel te patchen. Tweede vraagje: werkte het ding voor de patch.<p>[ 25-01-2002: Bericht gewijzigd door: dighunter ]</p>

Geplaatst:

Neen werkte eigenlijk niet...gaf boodschap NO SERVICES FOUND ..press ok to continue....en daarna kreeg ik een menu met manual search en advanced search die ik beiden niet kon selecteren..

Geplaatst:

Je zou eerst eens moeten te weten komen hoe je een algemene reset kan doen van die ontvanger. Dit kan ook wel eens helpen.

Geplaatst:

ja maar al talrijke berichten gepost en nog niks weten.....!

Geplaatst:

Misschien een domme vraag...

Je bent er toch wel zeker van dan C+ met hun digitaal pakket op jou kabel zit.... Dit is niet overal zo!<p>Groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.