Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een  vraag na een  fastcan van de Deutsche mux heb ik iet raars mee gemaakt na die scan zijn veel zenders in het grijs te zien

en als ik er op sta dan geeft hij aan zender niet beschikbaar  contoleer u tuner cofiguratie

voorheen nooit geen problemen

deze staan bij mij op configuratie modes eenvoudig

modus  diSEqC  a/b/c/d

poort A  Astra 1kr/1L/1M/1N 19,2 OOST

poort B Astra3B 23.5 OOST

2 Satellieten dus hoe moeten de waarden staan heb al diverse variante geprobeerd 23,5 oost heb ik wel gewoon alles ?

Geplaatst:
29 minuten geleden zei jeevanhoof:

Je hebt bij ASTRA 19.2 toch Ku gekozen en niet Ka?

ja, dat is ook weer zo'n mop, nu word de ka band van satellieten ook al mee opgenomen in de satellites xml.

Dat heeft totaal geen meerwaarde voor de doorsnee gebruiker, dit resulteert alleen maar in verkeerde ingaven en frustratie.

Mensen die gebruik maken van de ka band,  weten heus wel hoe ze die moeten importeren.

The key to happiness. Stay away from idiots

• Moderator
Geplaatst:
1 uur geleden zei Dabliefhebber:

na een  fastcan van de Deutsche mux heb ik iet raars mee gemaakt na die scan zijn veel zenders in het grijs te zien

Of dat hier aan de orde is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi Ton eigenlijk draaibaar maar heb door een kapotte positiiner los er bij en kon op die manier maar 2 Satellieten ontvangen

heb een twin lnb met 2 uitgangen ik vind het raar het heeft altijd gewerkt !

Geplaatst:

Mag ik iedereen de Hans satlijst aanbevelen? Dat gaat al vele jaren goed.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...