Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:/ Jammer Ed :/

bedankt voor deze lijst, hopelijk will je volgend jaar toch nog eens een lijstje plaatsen, er zijn wel andere maar lang niet zo goed als jou lijst.

4 lijsten per jaar is meer als genoeg.

Hoe maak jij deze lijst?  zodat ik die gemakkelijk zelf kan bijhouden als er over een tijdje veranderingen zijn.

Bedankt.

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

ja hoe maak je het ik wil het ook wel doen.Bedankt het ga je goed en de allerbeste wensen satlisttopper

:(:(

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Geplaatst: (aangepast)

De snelste manier om wijzigingen in te voeren na een zenderscan, is gebruik maken van het SID nummer van de zender op een satelliet.
Om dat SID nr te vinden maak ik gebruik van kingofsat, die site laat toe om te gaan filteren.
Daar staat meestal naast de provider, de taal ook nog eens het genre van de zender bij zoals: sport, movie, documentaire...

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Bedankt Ed .

Waren prima lijsten , en 4 lijsten per jaar zou ook prima zijn.

Nogmaals dank voor je superlijsten.

En een goed en gezond 2018.

dreka

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij de anderen. Dank voor je prachtige lijsten al die jaren!

En hopelijk wil je het toch nog overwegen om een viertal lijsten per jaar te maken.

Dat zou super zijn!!!

Marhil.

Geplaatst:

Nog bedankt voor deze mooie lijst!

Jammer dat je ermee stopt.

Nog bedankt voor het goede werk en je inzet!

Alvast de beste wensen voor 2018.

Hoop wel dat je van gedachte veranderd en misschien weer een lijst in 2018?

Het gaat je goed!

Geplaatst:

Ik heb mijn schotel inmiddels al 3 kwart jaar moeten missen i.v.m. renovatie en ik wilde hem over een maand of 2 terug plaatsen en nu lees ik dat de beste lijstenmaker van de wereld ermee stopt. Ik heb deze lijst zelf wel eens  bijgewerkt maar dat is monnikenwerk om 8 satelieten bij te werken en het eindresultaat was dat ik naar de oude lijst terug ging.

@ed, dank voor al die jaren dat je deze lijsten bijgwerkt hebt.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...