Pikkachu Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Geplaatst: 5 januari 2018 ja de lnb houder is goed in de borging geklikt
Sprietje Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Het gaat niet om de lnb-houder maar om de lnb-arm, zie de borging in de bijlage.
Pikkachu Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Geplaatst: 5 januari 2018 bedankt allemaal het is eindelijk gelukt heb momenteel 68% signaal ontvangst zal morgen proberen beetje te optimaliseren mischien dat ik zo op 75% na 3 dagen als nog gelukt
Pikkachu Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Geplaatst: 5 januari 2018 inmiddels de regen voorbij is het nu zelfs 86% signaal ontvangst geworden
Pikkachu Geplaatst: 8 januari 2018 Auteur Geplaatst: 8 januari 2018 heel vreemd is mijn signaal is gedaald naar 64% van 86% hoe kan dit ?
Pikkachu Geplaatst: 8 januari 2018 Auteur Geplaatst: 8 januari 2018 op sat finder geeft bij strength 94% aan en quality 61% hoe kan dit optimaliseren ?
Sprietje Geplaatst: 8 januari 2018 Geplaatst: 8 januari 2018 Bedenk dat regenbuien tot op 30km afstand met deze lage elevatie voor signaalvermindering kunnen zorgen. Dat is helemaal tot aan Veldhoven toe.
Pikkachu Geplaatst: 8 januari 2018 Auteur Geplaatst: 8 januari 2018 Dus er is niks meer aan te doen dan dit zoals ik begrijp?
Sprietje Geplaatst: 8 januari 2018 Geplaatst: 8 januari 2018 Waren er regenbuien in Brabant toen je de signaalkwaliteit meete?
Pikkachu Geplaatst: 9 januari 2018 Auteur Geplaatst: 9 januari 2018 Nee waren geen regen bij signaal verlies vrijdag na regen kwam het ineens 86% en zaterdag weer naar 65% en sinds dien blijf het hangen rond 65% signaal
minplus Geplaatst: 9 januari 2018 Geplaatst: 9 januari 2018 Kan de schotel iets verzakt zijn? Bij een Triax zou je ook nog aan een vervorming kunnen denken maar het heeft dacht ik niet zo hard gewaaid de afgelopen dagen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Pikkachu Geplaatst: 9 januari 2018 Auteur Geplaatst: 9 januari 2018 mischien licht het aan de coaxkabel en de fconnectors ik ga dat is vervangen kijken of het helpt nee schotel is stevig vast aan het paal er is een boom in de buurt ja maar die staat niet meer voor het schotel hij staat links naast uitzicht is vrij geen obstakel omdat ik het heb verplaatst
minplus Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Ik bedoelde niet een zakken aan de paal maar een iets kantelen van de schotel zelf, een vaker voorkomend verschijnsel. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen