Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


En dat hebben we Joyne er nog bijgekregen. Zo wordt de spoeling wel dun. Benieuwd of die het wel redt, dan. M7 heeft meer onder haar vleugels dan Joyne. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2018 om 17:32 zei Mimisiku:

Nog een jaar en ALLES is IPTV bij Canal Digitaal.. De sat distributie is veel te duur voor een kleine groep kijkers. 'Nieuwe' kanalen worden geleend vanuit de zuster SKYLINK.. 

 

 

55 minuten geleden zei Mimisiku:

Ik denk dat er voor Canal Digitaal (dus de Nederlandse tak van M7) geen enkel bestaansrecht meer is. Abonnementen lopen terug, premium wordt bijn helemaal niet meer aangevraagd. Straks hooguit de 'verplichte' 30 zenders of volledig terugtrekken uit de NL markt net als MultiChoice in 1997...

 

Nu zeg je ineens wat anders. Jouw stelling op 30 november 2018 was dat ALLES IPTV zou zijn op 30 november 2019 bij Canal Digitaal. 

Dat gaan we dus checken op 30 november 2019. 

 

 

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik blijf zeggen dat CD via de sat zal blijven bestaan maar met een smaller aanbod, IPTV is zolang nog lang niet iedereen een goede internet verbinding heeft geen vaste optie naast de vele kinderziektes die IPTV ook nog heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De abonnementen lopen in aantal terug omdat de mensen niet bereid zijn torenhoge bedragen neer te tellen... Bij mij is dat in ieder geval zo... minimaal 30 zenders is belachelijk... maar ja, dat is blijkbaar politiek. Moet je betalen voor dingen die je nooit bekijkt, haak je af... FTA is een volwaardig alternatief, je moet alleen het Duits of het Engels machtig zijn... en helaas is dat soms voor sommigen een probleem...

De zenders die komen en gaan, zijn (voor mij in ieder geval) volkomen irrelevante zenders...

Als ik de Duitse bladen als InfoDigital (vroeger Infosat) lees, is lineaire TV nog steeds springlevend... en zo ervaar ik het zelf ook.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sverige:

Als ik de Duitse bladen als InfoDigital (vroeger Infosat) lees, is lineaire TV nog steeds springlevend... en zo ervaar ik het zelf ook.

 

dat is niet in elk Europees land een soortgelijk gegeven feit zoals in Duitsland hetgeen je als referentie aanvoert

en van Duitsland en haar TV kijkers is eigenlijk ook bekend dat er buiten de stedelijke periferie een schotel  staat op 19,2 Oost omdat er een heel slechte dekking bestaat qua internet en daarmee is IPTV of non- lineair kijken onmogelijk

 

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo langzamerhand is het canal digitaal aanbod dusdanig uitgekleed dat er vrijwel geen zinnige zenders meer zijn te bekijken.

Het ziggo aanbod is een stuk aantrekkelijker.

 

Graag kijk ik naar discovery science, ziggo sport racing en meer van dat soort zenders.. iets wat CD niet heeft..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als het prijsbeleid van de kabelaars doorgaat zoals nu, sluit ik niet uit dat er een hernieuwde belangstelling voor CD komt inclusief de schotel. Want het aanbod op de kabel verschraalt ook hard en ondanks dat stijgende tarieven. De wal keert het schip wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog andere zenders die programma's als " how the earth works" , "trough the wormhole" en meer van dat soort genres uitzenden?

Misschien via Amazon of zo?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

N-TV, Kabel Eins, 3SAT,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...