Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vanaf 1 januari  (meer of minder noodgedwongen) het Basispakket HD met Fox Sport 1 Eredivise (wel met een korting van twee euro gedurende twee jaar). Uit het overzicht van Erwin05 zou blijken dat de toegang ook voor een extra kaart (5,50 euro) geldt. Echter, ik heb geen beeld. Moet ik bij CD aan de bel trekken?

Mijn dank.

Geplaatst: (aangepast)
2 uur geleden zei greydutch:

Ik heb vanaf 1 januari  (meer of minder noodgedwongen) het Basispakket HD met Fox Sport 1 Eredivise (wel met een korting van twee euro gedurende twee jaar). Uit het overzicht van Erwin05 zou blijken dat de toegang ook voor een extra kaart (5,50 euro) geldt. Echter, ik heb geen beeld. Moet ik bij CD aan de bel trekken?

Mijn dank.

Ik moet het merendeel van de info hier van het forum hebben omdat ik ook niet weet wat CD allemaal doet, dus gaat er wel eens iets fout.

Bij totaal tv haal ik ook veel info weg.

Er zijn ook mensen die schrijven dat ze History HD in hun Basis HD pakket hebben maar volgens de site van CD zit deze zender in het Familie HD pakket.

Het zal wel een andere reden hebben dat deze zender dan te zien is met het Basis HD pakket.

Hoe meer mensen hier hun info over hun pakket schrijven hoe meer mijn lijst klopt.

Zenderlijst aangepast.

CD Pakketten 07-01-2018.xlsx

aangepast door erwin05
Geplaatst:

Houd het er gewoon op dat de administratie van CDS een gigantische puinhoop is.

voor mij een gelukkig geval want ik heb sinds de gratis preview van Tele2 voetbal nog steeds gratis het volledige Fox Sports pakket :)

Tele 2 werd EDL en dat weer Fox.. CDS: mijn kaartnummer is 130.571... (ja ben gekke Henkie)

De klantenservice zit in Istanboel en niet in Hoofddorp en wie de WebCare beheert??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

• Moderator
Geplaatst:

Geen kwaad woord over Henk, die verdient een standbeeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Sorry moderator.

Ander vraagje als ik mijn exel file wil toevoegen aan mijn handtekening dan wil dat niet maar ik voldoe wel aan de voorwaarden.

Is wel handig om de zenderlijst op te nemen in mijn handtekening.

aangepast door erwin05

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...