Jimenez100 Geplaatst: 8 januari 2018 Geplaatst: 8 januari 2018 Hallo, hoop dat iemand me kan helpen. Heb een Amiko 4k als ik iets opneem met me usb stick dat gaat prima maar zodra ik het wil afspelen happert het beeld en wordt het langzamer. Heb geprobeerd met VLC aftespelen maar blijft zelfde probleem hopelijk kan iemand me hiermee helpen Alvast bedankt
muppet Geplaatst: 14 januari 2018 Geplaatst: 14 januari 2018 Je kan in de specificaties van de usb stick kijken hoe snel de stick is. Ik raad je verder af om een stick te gebruiken deze word warm en gaat kapot maar door het veelvuldige schrijven word de stick er ook niet beter van. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
muppet Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Niks onzin heb je wel eens een usb stick gevoeld die een grote hoeveelheid bestanden gecopieerd heeft die is warm. Maar het maakt mij verders niks uit wat jullie doen dit is mijn ervaring. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
henkvd1 Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 USB stick en opname op de A4, de stick gewoon te traag, portable hdd gaat het prima zonder blokken en glitches.
Tripleboy Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Hier al 4 jaar een USB stick van 32GB in de VU+SoleSe, werkt nog steeds als een lier, zelfs de Picons staan erop. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen