Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Blijkbaar heeft Canal Digitaal toch last van Joyne want de gehele maand januari kost het BasisHD-abonnement slechts €9,95 / maand gedurende het eerste jaar, daarna de reguliere prijs, zie: http://actie.canaldigitaal.nl/nieuwjaarskorting/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=dec17-xmas&utm_content=ny-single-image

En dit zelfs inclusief apparatuur.

aangepast door Sprietje

Kun je bij dit basis HD pakket ook een 1e, 2e etc kaart bekomen?

Ga je er op in dan wordt toch Fox sport weer door je strot geduwd.

Aan de andere kant het is bijzonder aantrekkelijk.

aangepast door wanderer
Aanvulling

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Ik weet dat de wereld zo in elkaar zit, maar ik verbaas me altijd wel een beetje over deze actie's. Wij betalen vele euro's om CD te laten voortleven en de nieuwelingen krijgen de kortingen. Net zoals bij de ANWB. Ik betaal al 100 jaar, nou misschien iets minder lang, mijn contributie en als een niet lid 1 minuut voor mij belt, wordt hij eerder geholpen dan ik. Ok, hij moet dan wel direct lid worden....

Gemiddeld betaal je dus €16,45 / maand in die twee jaar en dan kun je weer opzeggen.

Je moet wel zelf je schotelset installeren. Ik heb trouwens de indruk dat het gratis installeren bij een nieuw abonnement helemaal vervallen is want ik zie het bij geen enkel pakket meer staan.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:
2 uur geleden zei wanderer:

Ga je er op in dan wordt toch Fox sport weer door je strot geduwd.

Aan de andere kant het is bijzonder aantrekkelijk.

Fox sport zit bij deze aanbieding al inbegrepen.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Sprietje:

Ik heb trouwens de indruk dat het gratis installeren bij een nieuw abonnement helemaal vervallen is want ik zie het bij geen enkel pakket meer staan.

Zou Canal Digitaal nu eindelijk door hebben dat de meeste van hun klanten in het buitenland wonen waardoor er nauwelijks behoefte is aan 'gratis' installatie?

De zenderlijst die CD adverteert is misleidend omdat ook zenders die uitsluitend via IPTV beschikbaar zijn en niet op satelliet zitten gewoon in de lijst staan zonder dit te vermelden.

Geplaatst:
Op ‎11‎-‎1‎-‎2018 om 10:00 zei wanderer:

Dat kan, maar die kaart gaat dan 9,50 per maand kosten...

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

die ontvanger kan toch geen Insight UHD doorgeven en die staat ook bij de ontvangende zenders????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Geldt dit aanbod ook voor Vlamingen?

Als dat kon gooide ik mijn TV Vlaanderen basic buiten en nam ik dit en een TV Vlaanderen DVB-T2 abbootje.

Heb ik voor quasi dezelfde prijs ook de Nederlandse commerciële zenders in huis.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...