Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daar kan ik uit persoonlijke ervaring medelen: Jazeker! Dat gaat en is relatief eenvoudig.

1. Je gaat naar de website van TV Vlaanderen en daar download je het Domiciliëringsformulier. Deze vul je in. Na retournering duurt het ongeveer 2 weken voordat het verwerkt is.

Persoonlijk had ik verwacht een e-mail te ontvangen, maar dat gebeurde niet. Dit had te maken met het feit dat ik van een Belgische kennis een kaart had overgenomen via een contractovername formulier. Hij ontving wél van TV Vlaanderen een bericht dat zijn contract was beëindigd en de nieuwe contractant (ikzelf) was geaccepteerd. Hij heeft mij gebeld en een dag later kon ik via Mijn TV Vlaanderen zelf een inlog aanmaken. Daarna kon ik mijn contract inzien.

Grappige was dat de kaart gewoon werkte (dat hij nog op naam van de Belgische kennis stond). Na de overname ging de kaart tijdens kijken op zwart. Bij TV Vlaanderen wordt de kaart dus eerst afgesloten via het oude contract en de nieuwe contractant moet de kaart eerst zelf weer heractiveren. Werkte prima.

Bij een nieuw abonnement zal dat vast niet gelden.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...