Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


Geplaatst: (aangepast)

Ik heb tijdens het nieuws op VTM er 8 geteld. ( maar het kunnen er meer geweest zijn ook).:mad:

En ik heb dat interview dat JC daar zegt gemist. Was een koffie gaan halen.

 

Wimo01

 

Ps, net tijdens Familie ook.

aangepast door Wimo01
Extra info in het topic

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Geplaatst:

op telenet op VTM tijdens familie was er net ook een storing in het beeld, dus het ligt misschien aan de aanvoer van VTM en de rest ????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst: (aangepast)

Van hieruit ook maar eens een mailtje gestuurd...

 

Maar euhm waar vind je precies terug op hun site dat hier een probleem mee is?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

@dvbs, heb ik ook net gedaan, volgens hen is er dus steeds nog niets aan de hand.

 

Het is inderdaad zo, wanneer het gebeurt op VTM, gebeurt het op net hetzelfde moment op alle andere zenders, VIER, ZES,...

Ja alle zenders dewelke zich op de transponder (sorry TVV frequentie) van VTM bevinden.

Dit is héél makkelijk te controleren, kijk naar bv. VTM en neem ondertussen iets op VIER op.

Wanneer je een storing op VTM ziet, stop je de opname van VIER, spoel je +/- 10 sec. terug,....en voila.

 

 

 

 

Geplaatst:

Ok,

 

...benieuwd naar het (volgens hen binnen de 24 uur geleverde) antwoord... :)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

@dvbs, vergeet dat ook maar.

Ik heb zondag rond 16u00 een mailtje naar hen verstuurd, en tot nu toe,...niets van antwoord.

Maar ja zoals eerder vermeld volgens hen, en hun site zijn er dus geen problemen.

 

Geplaatst:

Update, dus toch,....

Net een antwoord gekregen van TVV

Het spijt ons te horen dat je hiermee problemen ervaart.

Wij hebben juist vernomen dat dit een algemene storing is en dat wij al het nodige zullen doen om dit probleem zo snel mogelijk in orde te brengen.

Dus blijkbaar wordt het probleem nu wel erkend, en is men voor een oplossing aan het zorgen.

Maar,....Net nog even de storingsmelder gechecked op de site van TVV zelf, daar wordt er niets vermeld over deze algemene storing.

 

 

 

  • Like 1
Geplaatst:

@Tonskidutch, zou je dit even willen toelichten AUB, begrijp er eerlijk gezegd niets van.

Ben naar de desbetreffende website geweest, en zag bij deze grafiek de benaming solar wind staan?

Wil dit nu zeggen dat ze het probleem niet kunnen oplossen en we moeten wachten to het weer in de ruimte wat beter wordt?

Of is dit slechts één van de mogelijke vele oorzaken?

@Tripleboy, volledig akkoord.

 

Geplaatst:

hoezo toelichten,

het is toch evident dat de satelliet in sommige gevallen ernstige storing ondervinden van de zonnewind

en de aanvoer voor Kabeltv gaat eveneens over de grote hubs

 

Second Life

Mungo Parker

 

Geplaatst:

De Medialaan zenders (VTM,Q2,CAZ,enz) komen via glasvezel verbinding bij de providers in Full HD toe, van daaruit bij de providers kan er dus iets fout gaan, het blijft iets wat kan kapot gaan of fout ingeregeld worden of nog iets anders ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Dinsdag 18:46 nog steeds storingen, maar deze zijn nog iets groter dan voorheen, als dat zich zo voortzet zitten we tegen het weekend zonder beeld.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

@Tripleboy, Inderdaad elke dag ziet je het slechter worden.

Dit is al een paar maanden bezig, maar in het begin was het héél zeldzaam, maar zoals reeds eerder door mezelf vermeld lijkt het erop dat het elke dag erger wordt:mad:

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...