spaghetto Geplaatst: 24 oktober 2002 Geplaatst: 24 oktober 2002 Hoi iedereen, Ik heb een probleem met mijn tv,hij gaat uit en het rode ledje gaat knipperen (2 keer kort en daarna heel even niks en dan weer 2 keer knipperen) zodra die op volbeeld gaat of als ik de teletekst functie oproep.De teletekst werkt wel goed in 4:3 formaat.De tv werkt ook goed in zoom format of super zoom format. Weet iemand wat het kan zijn en hoe duur kan de reparatie zijn? Met vriendelijk groeten, Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Moderator Matchless Geplaatst: 24 oktober 2002 Moderator Geplaatst: 24 oktober 2002 ik heb ook een knipperende led op mijn sony(maar liefst 19 keer)(kv28wx1d). het knipperen zijn error codes. welke code bij welke fout hoort weet ik niet.als je meer weet mag je het mij ook laten weten. ook het type nummer is belangrijk (chassis nummers)want een knipperende led op de ene is niet dezelfde fout bij een ander type. als je duits ken heb ik wel een url voor je waar je jouw errorcode vindt.de mijne staat er helaas niet bij. url is www.repdata.de op deze forum kan je die fout zoeken of posten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
spaghetto Geplaatst: 24 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2002 @matchless, Ik heb ook overal gezochtg en kan ook niets vinden. Misschien we dfe moeite waard om te kijken op www.agoraquest.com Dat is een site voor alleen sony spullen Groetjes Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Moderator Matchless Geplaatst: 25 oktober 2002 Moderator Geplaatst: 25 oktober 2002 @ spagetto ik heb iets voor jouw gevonden over dat twee keer knipperen. kijk eens op http://www.repdata.de/ubb/Forum19/HTML/000597.html Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
spaghetto Geplaatst: 25 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2002 Dank je wel matchless, Ik denk dat het wordt solderen en dat kan ik niet. Ik breng m naar de reparateur van de week.hij doet in 4:3 nog goed. Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Moderator Matchless Geplaatst: 25 oktober 2002 Moderator Geplaatst: 25 oktober 2002 heb nog even voor je rondgekeken,maar ik vindt niet zo vlug welke chassis erin zit.dat is belangrijk want als je een AE-2a chassis hebt dan betekend twee keer knipperen dat er iets met de eeprom is.heb je zoals ik een be3d hebt dan betekend twee keer Protection circuit fout .dan zou de tv niet mogen starten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
spaghetto Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2002 ik denk ook dat een eeprom defect is. Zoals ik al zei ik kan niet solderen en het zou zonde zijn als met het solderen de hele tv kapot zou maken.Dan wordt het nog duurder dan de reperatie biuj de reparateur. Groetjes Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen