Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 (aangepast) Ik heb het volgend probleem , ik heb een Quad LNB met 4 uitgangen , voor de aansluiting van 1 TV in de woonkamer en voor 1 TV in mijn slaapkamer. Ik gebruik dus enkel 2 uitgangen van de QUAD LNB. Ik heb mijn schotelantenne op Astra 19,2 uitgericht. Het eigenaardige is dat ik in mijn woonkamer de satelliet Astra 19,2 ontvang ( wat normaal is) , maar in mijn slaapkamer ontvang ik Astra 23,5 (Astra 3). Kan mij iemand met mijn probleem helpen aub. M.v.g. Peter 28 januari 2018 aangepast door Pieklak reclame foto verwijderd
Frans B Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 Dan heb je een wonder LNB! Ik denk dat je in de slaapkamer je satelliet hebt laten scannen met de 23,5 indicatie, terwijl het signaal van de astra 1 is. System Administrator (niet van deze site)
Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Geplaatst: 28 januari 2018 1 minuut geleden zei Frans B: Dan heb je een wonder LNB! Ik denk dat je in de slaapkamer je satelliet hebt laten scannen met de 23,5 indicatie, terwijl het signaal van de astra 1 is. Ik zal het opnieuw moeten bekijken dan en opnieuw proberen, dank u voor je reactie.
Sprietje Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 Noem eens een paar zenders van beide satellieten die je kunt ontvangen.
Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Geplaatst: 28 januari 2018 (aangepast) enkele duitse zenders die ik ook op astra 1 kan ontvangen met astra 3 28 januari 2018 aangepast door Pieklak
Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Geplaatst: 28 januari 2018 1 uur geleden zei Sprietje: Noem eens een paar zenders van beide satellieten die je kunt ontvangen. ik heb geen signaal boven van astra 1 , daarom had ik gebladerd in het menu van de satellieten en zo kwam ik terecht op astra 3 waar ik wel een signaal had.
Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Geplaatst: 28 januari 2018 1 uur geleden zei Sprietje: Noem eens een paar zenders van beide satellieten die je kunt ontvangen. Astra 1 kan ik alle Duitse zenders ontvangen , http://www.tvspielfilm.de/tv-programm/sendungen/jetzt.html Astra 3 enkele Duitse zenders maar. 1 uur geleden zei Sprietje: Noem eens een paar zenders van beide satellieten die je kunt ontvangen.
Frans B Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 Dan zal je de decoder kunnen resetten, en een scan op astra 1 kunnen doen. Dan zal het wel goedkomen. System Administrator (niet van deze site)
Pieklak Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Geplaatst: 28 januari 2018 dus terug naar fabrieksinstellingen gaan.
Pieklak Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 (aangepast) Heb de coaxkabel voor boven vervangen , nu gaat alles zoals het hoort. 8 april 2018 aangepast door Pieklak
Sprietje Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Dan zal het wel coaxkabel zijn geweest met een ijzeren kern. Welke coax was het precies? Wat staat er om de paar decimeter op de coax gedrukt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen