Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Hallo ik heb maar 30 seconden beeld daarna niets ja dat ik mijn kaart in de paslezer moet doen? rtl 4 heb ik wel constand. Waar kan ik dit oplossen en waar moet ik zijn ben echt een beginner alvast bedankt
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Hoi.. Ik denk dat iedereen op dit board, die je wil helpen wel iets meer gegevens nodig heeft. Wat voor sattuner..(Merk Type)? Wat voor kaart ? Welke files heb je in gebruik ?
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door DirkHezius: <strong>Hoi.. Ik denk dat iedereen op dit board, die je wil helpen wel iets meer gegevens nodig heeft. Wat voor sattuner..(Merk Type)? Wat voor kaart ? Welke files heb je in gebruik ?</strong><hr></blockquote><p>sory was ik ff vergeten ik heb een asscom reciever en als laatste heb ik angelfiles gedownload en werk met een mastera II en heb dus een gold kaart
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door DirkHezius: <strong>Je hebt PM..</strong><hr></blockquote><p>wat is pm?
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 voor het eerst te maken met de melding dat de kaart erin moet ... vele oplossingen : -ligt het nou aan EPG - of aan de verkeerde files<p>heb een dsx6073, goldcard met vp20<p>waar kan ik de nieuwe files vinden ?
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Kijk op de sites van de Eend en van T*g**z
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 daar zit ik al een poos naar te zoeken, maar kan die nergens via enige link vinden !!
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 @Toddenbak, als iemand je een pm stuurt krijg je automatisch ook een emailtje van Sat4all. Lees dit even aandachtig door om te zien hoe je je pm kunt beantwoorden, dit mag namelijk niet via email beantwoord worden.<p>@Andrep er is nogal veel verwarring inderdaad of het nu aan de epg of de files ligt. Mijn mening is de EPG! bij de eend staan div. topics waarop hier door verschillende mensen (en door mij) is gereageerd. Lees die eens door als je wilt dan moet je zelf maar even kijken wat jij denkt of wat jij wilt!<p>Groeten, John.(ve)<p>Ohja Andrep en iedereen, laat aub ook even weten of je deco nog origineel is of dat er al (en welke) een andere patch inzit, hieruit kan namelijk ook nog informatie gehaald worden om je vraag te beantwoorden.<p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: 4tover ]</p>
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Ook andrep voor jou : PM<p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: DirkHezius ]<p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: DirkHezius ]</p>
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 gewoon ff files halen bij t*g**z en klik op t*g**s files Bakken en klaar is kees <p> suc6<p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: Peter B ]</p>
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 files gevonden, gedownload en geprogd werkt ! dank voor jullie medewerking !
Aanbevolen berichten