Ga naar inhoud


[Pioneer] Dynamit 5.08!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nu ook bezig een simpel programma te schrijven, waarmee je een 14, 15, of 16xx fw in kan lezen, en simpel over kan zetten naar een te selecteren model. Dit houd wel in dat alle HDL aanpassingen verloren gaan.. Maar voor de rest werkt het wel..

 

(Voor hen die twijfelen: tot de 5.08 voor de 15xx waren de HDL aanpassingen ook nog niet doorgevoerd!! Dus wie met 4.41+ t/m 5.07 GEEN problemen had: DIT is dus wat dat programma je zal geven!!)

 

Nogmaals, voor de HDL is dus een directe pointer-modificatie nodig in de source. Dit kan (IK) niet automatiseren! Dus als iemand ideeen heeft.......

 

Grtz,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als iemand mij even de NL versie doormailt, compileer ik hem gelijk voor de 15xx!

 

(PS: Staat je time-offset goed??)

 

Hi Mike,

 

Helaas is de nederlandse versie verdwenen bij de POOl; kan hem dus ook niet uploaden om voor de 15x te compileren.

 

Groetjes,

 

Wim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim, beetje late reactie maar heb lekker een weekendje bij onze zuiderburen genoten. Wat kan ik fout doen aan de datum en tijd instellingen. Als ik in het menu alles goed zet, en de volgende dag de decoder weer aan zet klopt er niets meer van. Ook als ik op info druk, komt er wat tijd en programma betreft foute informatie in beeld. Wat ik nog niet heb geprobeerd is om de decoder standby te zetten, maar daar ben ik ook niet zo'n voorstander van. Kortom geen schokkend probleem, maar als het op te lossen is zou leuk zijn.

Groeten Mattie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet niets fout. In de ongepatchte Pioneer werd de datum en tijd in de Pioneer met de sateliet gesynchroniseerd. Je moest alleen zelf de tijdsverschuiving aangeven.

 

Dit is verloren gegaan met het patchen van de Pioneer. Als je de deco uit zet gaat dus ook de datum en tijd verloren en moet je die opnieuw instellen. Als je de deco in standby mode laat staan, dan wordt de tijd gewoon bijgehouden en hoef je dat dus niets in te stellen (behalve zomer- en wintertijd).

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...