Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een beginnende schotelaar!

ik heb een duo lnb met Astra 23.5 en 19.2 (dacht ik).

ik zou graag Radio2 luisteren.

Ddeze kan ik wel selecteren maar geen geluid.

wel radio3, skyradio enzovoort.

Wat kan er mis zijn?

moet de lnb op een andere Sateliet gericht worden?

Geplaatst:

Even opnieuw scannen, deze drie radiozenders zitten op dezelfde transponder: 11914 H op 23,5 oost.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• Moderator
Geplaatst:

En welke kaart zit er in je kaartlezer?

TVV of CD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wat voor abonnement heb je dan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Welk apparaat gebruik je om te kijken en luisteren?

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

• Moderator
Geplaatst:

Zoals al opgemerkt dien je voor deze zender een abonnement af te sluiten bij Canal Digitaal.

Die leveren dan een kaart die je in de kaartlezer van je ontvanger kan stoppen.

Geplaatst:

Vrees dat je enkel een dicht getimmerde module zal krijgen, het kaart verhaal is er al een poosje uit.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Als je speciaal radio2 wilt luisteren, kan je dat ook via dvb-t ("digitenne") doen, dat is gratis (FTA).

Voor je schotel heb je verder nog steeds vele mogelijkheden, maar dan meer met buitenlandse FTA zenders. Je kunt je schotel daarvoor ook op andere satellieten uitrichten (of meerdere koppen op je schotel bevestigen, voor de ontvangst van meerdere satellieten). :)

Er valt veel te hobbyen!

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Geplaatst:
3 uur geleden zei a33:

Je kunt je schotel daarvoor ook op andere satellieten uitrichten (of meerdere koppen op je schotel bevestigen, voor de ontvangst van meerdere satellieten). :)

Bijvoorbeeld op 9oost uitrichten daar zit Radio2 FTA

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...