groeselt Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Als ik de amiko A4K aanzet, dan moet ik altijd handmatig oscam en mcas starten, deze start niet vanzelf. Kan ik dit ergens instellen.
henkvd1 Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 mcas heb je niet nodig en oscam zou tussen de more app's moeten staan , de app openen en bij plugin op start drukken, dan zal hij netjes moeten opstarten na een herstart, dan laat hij dat ook in beeld zien.
groeselt Geplaatst: 1 februari 2018 Auteur Geplaatst: 1 februari 2018 dat doe ik, maar toch als ik de amiko afsluit dan moet ik hem wederom handmatig opstarten.
henkvd1 Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 (aangepast) Zou het niet weten, hier zie je in beeld komen oscam restarts, please wait, een 10 , 15 sec na de boot fase. 1 februari 2018 aangepast door henkvd1
bellejt Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 meestal stel je dit in bij de softcam manager.Vinkje bij opstarten. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen