Maxxxke Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 Hallo, ik heb 3 dreamboxen. 1 920 2 800se op de 920 zit mijn tvv kaart en draait oscam met newcamd om de clients te laten connecteren op mijn clients (800se) heb ik cccam draaien met een N-line voor te connecteren naar newcamd op oscam echter krijg ik vaak time outs in mijn log files deze zijn niet te wijten aan netwerkproblemen het stelt zich ook als ik de 3 dreamboxen op 1 switch aansluit zonder andere toestellen in het netwerk ik heb op de clients ook al oscam geprobeerd via cs378x protocol maar ook daar krijg ik time outs. Enig idee wat ik hieraan kan doen ? Zeer frustrerend allemaal.
Maxxxke Geplaatst: 2 februari 2018 Auteur Geplaatst: 2 februari 2018 27 minuten geleden zei beeheap: Ja, dit topic nog eens goed doorlezen! Daar kom ik van. Maar loopt op een dood spoor. Vaandaar hier ook eens de vraag want aan het netwerk ligt het niet.
Mojo Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 Test eens of het met 1 client wel blijft lopen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 2 uur geleden zei Maxxxke: Daar kom ik van. Maar loopt op een dood spoor. neen je clients moeten ook gelimiteerd worden in wat ze aan de server vragen... en daar stond Ignore of Prioterize voor Over de Muur het Klein Orkest
Maxxxke Geplaatst: 2 februari 2018 Auteur Geplaatst: 2 februari 2018 2 uur geleden zei Mojo: Test eens of het met 1 client wel blijft lopen. neen ook niet 12 minuten geleden zei Tonskidutch: neen je clients moeten ook gelimiteerd worden in wat ze aan de server vragen... en daar stond Ignore of Prioterize voor in testellen op oscam (server) of in de cccam van de clients ?
Tonskidutch Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 beiden moeten geen onnodige kul vragen krijgen dus ook je softcam van de clients dienen deze vragen niet te stellen en das nu juist het probleem met die CCcam klets tantes als je die zooi al gebruikt dien je die ook in de CCcam.prio te zetten Over de Muur het Klein Orkest
Mojo Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 2 uur geleden zei Maxxxke: neen ook niet in testellen op oscam (server) of in de cccam van de clients ? Waarom zet je geen OSCam op de clients? Ik zou het zeker proberen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Maxxxke Geplaatst: 4 februari 2018 Auteur Geplaatst: 4 februari 2018 Op 2/2/2018 om 17:30 zei Mojo: Waarom zet je geen OSCam op de clients? Ik zou het zeker proberen. ook al geprobeerd ook al andere image gebruikt ... vermoedelijk ligt het gewoon aan oscam die niet overweg kan met dm920 ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen