oble Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 SAB TITAN FTASC gaat niet meer aan na een fastscan van TV Vlaanderen, alleen op de decoder display een groen ON. TV scherm gewoon zwart.
Tripleboy Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Je zal een update van je firmware nodig hebben, TVV heeft een wijziging aangebracht aan de fastscan parameters. http://www.sabsatellite.nl/nl/support-software?category=40 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
oble Geplaatst: 7 februari 2018 Auteur Geplaatst: 7 februari 2018 Had deze info al gezien maar ik kan niet eens in de menu geraken? Is er geen mogelijkheid voor een harde reset of zoiets?
Tripleboy Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Mij niet bekend, mail eens naar SAB met je probleem. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
a33 Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Het opstarten lukt ook niet met een USB met de nieuwe firmware in de USB-poort? Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
oble Geplaatst: 7 februari 2018 Auteur Geplaatst: 7 februari 2018 Als ik het goed begrijp zou hij kunnen opstarten vanuit de USB zonder in de menu te gaan?
a33 Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Of dat zo is, weet ik niet. Maar dat is wel wat ik zou proberen. Kom je dan in het installatiemenu van de nieuwe firmware, dan zit je goed denk ik. En anders check je dit eerst bij de SAB helpdesk. De nieuwe firmware van een FTASC firmware had in ieder geval als bijschrift, dat daardoor de TVV fastscanproblemen verholpen werden. groet, A33 1 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Tripleboy Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 Lege USB (fat32) stick met enkel het nieuwe firmware bestand erop in de ontvanger plaatsen en tijdens het aanzetten op OK drukken op de ontvanger zelf (niet getest , maar probeer het eens). 1 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
oble Geplaatst: 8 februari 2018 Auteur Geplaatst: 8 februari 2018 De persoon waarvoor de vraag was, heeft beslist een nieuwe te kopen, alle moeite voor niets. Toch allen bedankt.
a33 Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 Nou ja, als jij nou het apparaat kado krijgt en 'm weer aan de praat krijgt.....? Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen