tycaja Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 (aangepast) Goedemiddag, Als men via de box een soft cam wilt instaleren staat oscam niet in de lijst ? wat doe ik verkeerd ? openpli mutant HD51 alvast bedankt 8 februari 2018 aangepast door tycaja ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
tycaja Geplaatst: 10 februari 2018 Auteur Geplaatst: 10 februari 2018 Is een open pil release 4 maar zie hem niet staan . Box start trouwens op met datum 1 jan 1970 . Pfff , krijg het op min heupen ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Tonskidutch Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 (aangepast) ik ben het eens met Sjaak(k) dat je het best de laatste van OpenPli gebruikt je gaat ook geen mainframe software van 30 jaar geleden op een Qualcomm chip zetten alhoewel enkelen daar zijn blijven steken, in die periode 10 februari 2018 aangepast door Tonskidutch redewendinbg Coles Corner Richard Hawley
tycaja Geplaatst: 10 februari 2018 Auteur Geplaatst: 10 februari 2018 Alvast bedankt , alles draait nu onder 6.1 en oscar. Maar ik heb veel stilstanden . Nu nog dat opgelost krijgen en we hebben weer veel plezier . Heren van harte bedankt . ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
tycaja Geplaatst: 11 februari 2018 Auteur Geplaatst: 11 februari 2018 Ondertussen al opgelost ! Image opnieuw en alles draait ! Bedankt iedereen ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen