Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen.

hoe kan ik een sd kaart tegen kopieren beveiligen. mijn bedoeling is als ik iemand een sd kaart met gegevens erop uitleen dat hij wel deze lezen kan maar niet kopieren.

mvg. kevbin 7

Geplaatst:

Die begrijp ik niet. Ik kan hem lezen maar niet kopiëren? Wat staat erop dan?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Die kaarten kan iedereen met een beetje zoeken van internet downloaden.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

• Moderator
Geplaatst:

Maar zonder vrijschakel code zal je geen kaart zien.

De vrijschakel code is gebonden aan de gps set.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dan heeft kopiëren toch geen zin?

Geplaatst:

Misschien kan dat lukken met een pdf. Ik heb ooit wel eens een pdf gehad, die ik kon lezen maar waarmee ik verder niets kon doen (zoals printen). En verder is het natuurlijk altijd mogelijk een screenshot te nemen; dat kun je niet voorkomen.

Geplaatst:
Citaat

De vrijschakel code is gebonden aan de gps set.

Laat daar nu programma's voor zijn om dit te omzeilen....

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je de SD kaart uit jouw Garmin haalt en in een andere Garmin stopt zal die niet werken.

De SD kaart is getrouwd met jouw GArmin.

Uitlenen heeft daarom geen enkele zin.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dit dus. 

Geplaatst:

En dan klopt mijn eerdere opmerking weer. Als die kaart te kopiëren is en werkt op ieder apparaat dan kan je die kaart ook van internet downloaden. Waarom dan moeilijk doen? 

Geplaatst:

En ik snap nog steeds niet waarom je zo moeilijk wil doen. 

Ik denk niet dat zulke programma's bestaan. In onze auto zit navigatie met een SD kaart. Hij is te kopiëren maar werkt dan niet. Dat lijkt te maken te hebben met een bijzondere manier van formatteren en is hardware matig. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...