snavel Geplaatst: 18 februari 2018 Auteur Geplaatst: 18 februari 2018 (aangepast) Hallo mensen Kan voorlopig niks uitproberen heb decorder effe weg gedaan voor onderhoud (zag plots zijn tuners niet meer ) Hersteller dacht aan dat de tuners stuk zijn ,ging uittesten ,dit gebeurde plots van een op ander moment , eerst viel de B tuner weg en dan de A GEEN SINGNAAL MEER Op 16/02/2018 om 11:08 zei Mojo: Kun je een screenshot van volgende instelling maken en hier plaatsen? Daar kent hij alles (is weg voor onderhoud) 18 februari 2018 aangepast door snavel
Moderator ceesv Geplaatst: 18 februari 2018 Moderator Geplaatst: 18 februari 2018 Dat was de vraag niet. Gevraagd werd: Kun je een screenshot van volgende instelling maken en hier plaatsen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 februari 2018 Moderator Geplaatst: 18 februari 2018 Die vraag is van 2 dagen geleden. 40 minuten geleden zei snavel: Daar kent hij alles En hij heeft er wel naar gekeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Die onderhoudsman kan alles Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
snavel Geplaatst: 18 februari 2018 Auteur Geplaatst: 18 februari 2018 (aangepast) 7 uur geleden zei ceesv: Die vraag is van 2 dagen geleden. En hij heeft er wel naar gekeken. inderdaad heb ernaar gekeken ,en alles was ingevuld sorry als ik dit niet vermelde Je zegd opschonen ,hoe doe je dit dan ,ik dacht als je nieuwe installatie doet dat dit dan gebeurde 18 februari 2018 aangepast door snavel
Mojo Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 5 uur geleden zei snavel: inderdaad heb ernaar gekeken ,en alles was ingevuld sorry als ik dit niet vermelde Je zegd opschonen ,hoe doe je dit dan ,ik dacht als je nieuwe installatie doet dat dit dan gebeurde Wat ik bedoel is wat staat er gevuld niet of er iets ingevuld staat. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari 2018 Moderator Geplaatst: 19 februari 2018 In mijn opinie is het verhaal niet volledig. We missen een belangrijk stuk informatie. Wat is de reden dat snabel de ontvangers aansluit op internet? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Heb je al eens de softcam uitgezet? probeer dat eens en zet hem op ee FTA zender, doe dat bij alle decoders. Daarna 1 voor 1 de softcam weer starten. System Administrator (niet van deze site)
Mimisiku Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Of hij heeft dezelfde IP op beide ontvangers. Gaat de boel ook plat.. 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari 2018 Moderator Geplaatst: 19 februari 2018 Maar aangezien hij niet de gevraagde informatie geeft, komen we niet verder. Sjaak, laat TS a.u.b. onze vragen beantwoorden, je veroorzaakt ruis. In je bijdrage gisteren was je ook al bezig namens T S te antwoorden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
snavel Geplaatst: 19 februari 2018 Auteur Geplaatst: 19 februari 2018 (aangepast) 8 uur geleden zei ceesv: In mijn opinie is het verhaal niet volledig. We missen een belangrijk stuk informatie. Wat is de reden dat snabel de ontvangers aansluit op internet? dit heb je toch nodig om software bij te werken en om te sharen , maar kan voorlopig niks zien heb hem nog niet terug 19 februari 2018 aangepast door snavel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen