Gast peterp Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 Hoop dat ik op de goede forum ben. Ik heb op mijn televisie een film opgenomen met m,n dvd recorder nu heb ik deze film overgezet met m,n dvd recorder op een dvd herschrijfbaar deze dvd heb ik in m,n computer gedaan en de film overgezet op m,n usb stick. De film die hierop staat heb ik in m,n media player gedaan en deze speelt het ook af. Maar omdat ik er vier reclameblokken er tussenuit heb gehaald met de dvd recorder ziet m,n media player deze film als vier korte films en stopt wanneer de eerste film is afgelopen en gaat niet verder met afspelen van de andere drie films. wat kan ik doen om deze vier filmstukken aan elkaar te krijgen als een complete film
Tonskidutch Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 cat a.mpg b.mpg c.mpg d.mpg > groot.mpg ciao Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 59 minuten geleden zei peterp: Hoop dat ik op de goede forum ben. Ik heb op mijn televisie een film opgenomen met m,n dvd recorder nu heb ik deze film overgezet met m,n dvd recorder op een dvd herschrijfbaar deze dvd heb ik in m,n computer gedaan en de film overgezet op m,n usb stick. De film die hierop staat heb ik in m,n media player gedaan en deze speelt het ook af. Maar omdat ik er vier reclameblokken er tussenuit heb gehaald met de dvd recorder ziet m,n media player deze film als vier korte films en stopt wanneer de eerste film is afgelopen en gaat niet verder met afspelen van de andere drie films. wat kan ik doen om deze vier filmstukken aan elkaar te krijgen als een complete film Je kunt het volgende gratis portable programma downloaden. Video to Video converter Video to Video is a feature-rich tool to convert over 200 input formats to any of over 700 output presets. Includes a built-in, high-quality DVD Ripper that supports foreign language subtitles, a video joiner to combine multiple movies in one, as well as a splitter to cut out parts of the video that you find interesting without converting the entire video. http://www.videotovideo.org/download/ Werkt ook onder Windows 10.
Beheerder Michel Geplaatst: 14 februari 2018 Beheerder Geplaatst: 14 februari 2018 Op 10/02/2018 om 13:29 zei Tonskidutch: cat a.mpg b.mpg c.mpg d.mpg > groot.mpg ciao Met zo'n antwoord help je de beste man toch niet? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 14 februari 2018 Geplaatst: 14 februari 2018 Plus dat ik betwijfel of dat werkt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Alex1970 Geplaatst: 15 februari 2018 Geplaatst: 15 februari 2018 (aangepast) Wat een gedoe zeg, hoe vaak wil je de opname overzetten zeg? Ik neem op en kan gelijk weer afspelen. Zelfs al tijdens de opname desnoods. Reclames er tussenuit halen gaat ook gewoon met de Enigma2-tuner waar ik mee opgenomen heb en het blijft één opname. Sorry, geen antwoord op je vraag, maar het moest even van m'n hart... 15 februari 2018 aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
De_Perre Geplaatst: 15 februari 2018 Geplaatst: 15 februari 2018 De oplossing van Tonskidutch gaat wel als je van verschillende ts-bestanden (van een opname) één groot bestand wil maken; ik heb op die manier opnames van mijn Rebox 9000 samengevoegd en het resultaat was perfect speelbaar op de Solo 4K. Op de Rebox kon één TS-bestanden slechts 2GB groot zijn. Of het voor MPEG bestanden gaat, heb ik zelf nog niet getest - mogelijk heeft elke MPEG al een fileheader en dan gaat het niet lukken. Dus, zal er voor externe tools gekeken moeten worden. De tool die Penthe voorstelt lijkt al met al mee te vallen. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Tripleboy Geplaatst: 15 februari 2018 Geplaatst: 15 februari 2018 Zoiets doe ik jaren met VideoREDo /joiner functie. http://www.videoredo.net/tvshelp/source/joiner_editing.htm Het is geen gratis software, een tijdelijke proef versie is beschikbaar. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari 2018 Geplaatst: 15 februari 2018 Peterp is niet sinds gisteren bij het forum en mag best zelf er iets over zeggen... we hebben destijds allemaal als satelliet hobbyisten van enigma naar enigma2 overgestapt te zijn die films aan elkaar geplakt met dit simpel en afdoende telnet bevel voor de busybox cat a.mpg b.mpg c.mpg d.mpg > groot.mpg gaat ook met .ts .mpeg en/of .mpg maar ik zal het nooit meer doen Coles Corner Richard Hawley
Beheerder Michel Geplaatst: 17 februari 2018 Beheerder Geplaatst: 17 februari 2018 Het gaat er om dat je antwoord dusdanig kort en weinigzeggend is dat vrijwel niemand daar iets mee kan. Zeg dan ook minimaal even waar en hoe je dat commando gebruikt. 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast peterp Geplaatst: 30 december 2018 Geplaatst: 30 december 2018 ik zat nog eens te kijken naar alle problemen die er dit jaar waren inclusief deze van mij van vier films een maken laatste reactie van MICHEL 17 februari ,ik heb intussen een oplossing gevonden FORMAT FACTORY werkt snel en goed bedankt voor de opmerking van TONSKIDUTCH soms vergeet je wel eens iets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen