Ga naar inhoud


[Pioneer] prima filla


boes80

Aanbevolen berichten

regelmatig heb ik op de stream(prima filla) kanalen 20 seconden beeld , daarna zwart na een minuut wachten weer beeld voor 20 seconden. Op de rest van de kanalen van stream geen probleem. 100nl2 met 4.41 patch, wie heeft hiervoor de oplossing, ik gebruik altijd de recenste emtec files

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Boes

 

Als je altijd de nieuwste EMTEC files gebruikt dan heb je meer werk om je kaartje te proggen dan om te kijken. Er zijn alleen al vandaag 3 editie's van de EMTEC Multicam 6in1 files verschenen. Werk genoeg dus voor je.

Sorry maar ik weet geen oplossing voor je probleem.

Wim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boes80,

 

Jouw probleem is het mijne. Ik heb het hier al eens aangekaart. Maar niemand kon mij de oplossing geven. Ook bij duck was er niemand.

 

Inmiddels is er bij Dynamit op het board een thread gestart die over dit probleem gaat. De experts die op dat board aanwezig zijn, hebben tot nog toe geen vinger achter dit probleem kunnen krijgen.

 

De moraal van het verhaal is voorlopig, dat er nog geen oplossing is, maar dat er wel over nagedacht en aan gewerkt wordt.

 

Hopen op beter tijden.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boes

 

Citaat:
Al bij al, nog geen oplossing gehoord, ik denk namelijk dat ik niet de enige ben met dit probleem

 

Dat klopt ook. Ik schrijf dat ook in mijn reaktie hierboven. Waar tevens in staat dat er op dit moment geen oplossing is.

 

Groeten Sander

 

@Satori, het zijn de o.a. MMOV kanalen.

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...