Ga naar inhoud


Reclamebanner over geld besparen


Mojo

Aanbevolen berichten

Op een van de reclamebanner op deze site kun je besparen op jouw stroomrekening.

Zij zijn zelf al begonnen met het besparen op de spellingscontrole;)

 

Deze geweldige uitvinging helpt
je te stoppen met geldverspilling
aan hoge sroomrekeningen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor een (beter?) aanbod voor goedkope energie kun je je ook aansluiten bij energiecollectieven zoals dat van de Consumentenbond en de Vereniging Eigen Huis.
Die komen regelmatig met de mogelijkheid je vrijblijvend in te schrijven.

Mijn energiecollectief zou op mijn laatste energienota ongeveer € 400 goedkoper zijn geweest. En ik zat al bij een budgetaanbieder.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar ben ik inmiddels ook mee opgehouden. Zet gewoon geen zoden aan de dijk.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Prawo:

Voor een (beter?) aanbod voor goedkope energie kun je je ook aansluiten bij energiecollectieven zoals dat van de Consumentenbond en de Vereniging Eigen Huis.
Die komen regelmatig met de mogelijkheid je vrijblijvend in te schrijven.

Mijn energiecollectief zou op mijn laatste energienota ongeveer € 400 goedkoper zijn geweest. En ik zat al bij een budgetaanbieder.

Energiecollectieven zijn niet per definitie het goedkoopste.

Ik heb al een paar keer mee gedaan om eens te kijken wat er uit de bus kwam... en het resultaat was iedere keer duurder dan wat ik zelf uitgezocht had.

Het is een goed initiatief voor mensen die niet zelf willen zoeken...  maar als je bereid bent een uurtje tijd te investeren, dan ben je in de meeste gevallen voordeliger uit...  Ook kan je dan ook nog eens je eigen wensen beter in de verf zetten, zoals grijze stroom ipv groene en dat soort dingen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tonskidutch:

overstappen is nergens goed voor behalve de provisies van de makelaar firma's

 

Tja.....  

je kan ook rechtstreeks overstappen naar een ander energiebedrijf...  of via een vergelijkingssite, en die laatste zal dan waarschijnlijk wel iets opstrijken... maar als jij er ook geld mee spaart, zou mij dat niet echt iets uitmaken.

Bij alles wat je koopt, is er iemand die iets verdient...   als jijzelf de prijs in orde vindt, voor het gebodene, moet je het doen, anders doe je het niet. Dat is de macht die je zelf altijd hebt.

Om te stellen dat overstappen nergens goed voor is, is mij wel erg kort door de bocht, en het is niet correct. Voor exact hetzelfde product minder geld betalen, is goed voor jouw financien ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat begrijp ik even niet, sorry... welke mensen zitten er zogenaamd in de meterkast??

 

wat ik wel weet is dat ik door regelmatig van energie leverancier te wisselen, geld bespaar. Ik heb jaren lang ieder jaar gewisseld... nu sluit ik meestal 3 jaar contracten af. 

Zo nu en dan ligt er in de brievenbus een zogenaamd onweerstaanbaar aanbod van een of andere leverancier waar ik ooit eens klant was... en als ik dan ge vergelijken met wat ik nu heb, is mijn huidige contract nooit duurder dan het super-aanbod.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slapers houden het voor overstappers goedkoop.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zullen toch met mij eens zijn dat het niet steeds ieder jaar 300 euro goedkoper kan zijn? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...