Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Met verbazing zie ik dat bijna dagelijks vti image updates maakt met bug fixes.

Is de software echt zo gammel dat een paar keer per week een update nodig is ?

Ik ondervind wel problemen met streamen de laatste tijd wat ik vroeger niet had.

aangepast door luisteraar

Geplaatst:

Het zijn elke keer kleine updates volgens mij. Ik ben wel blij met deze snelle updates.

En om je vraag te beantwoorden: nee, de software is niet gammel, ik werk al jaren met VTi en ondervind geen problemen.

Life is bitter.

Geplaatst:

waarom dit zo gehandhaafd wordt door VTI is natuurlijk duidelijk en dat hebben we nu na 12 images heel erg kunnen waarderen

de andere image-bakkers betreffende enigma2 en desbetreffende hardware doen soms eender en er zijn er die enkel na maanden weer met een bugfix komen

ik weet niet of ik maanden wil wachten voor een fix

en dat staat los van specifieke wensen en/of verzoeken aan de image-bakkers

Second Life

Mungo Parker

Er was onlangs een update naar 13.0.3 met meer wijzigingen, waar enkele bugs ingeslopen waren. De meeste zijn ondertussen gefixed.

Dat streamen wat anders is licht aan updates van gstreamer en ffmpeg (naar de laatste versies)

En nee het is niet super gammel...enige grove fout is actueel nog problemen met sommige Unicable Multiswitches, maar daarvan is de oorzaak nog niet bekend...

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Geplaatst:
1 uur geleden zei Clemens-vuplus:

Dat streamen wat anders is licht aan updates van gstreamer en ffmpeg (naar de laatste versies)

Dat denk ik ook wachten tot dat vuplus.com een oplossing vindt of terug gaat naar vorige versies zo te zien

is het een update van  vuplus.com en niet van vti

• Moderator
Geplaatst:

En blijft de vraag of de Canaldigitaal Fastscan werkt/hersteld wordt.