Irkuohc Geplaatst: 26 februari 2018 Auteur Geplaatst: 26 februari 2018 (aangepast) Op 30-1-2018 om 10:11 zei Irkuohc: Waar kan ik Oscam downloaden, ik zoek nu al een uur maar kan niet vinden waar. Het gaat om OSCAM voor OpenATV. Please, help me! MIMISIKU ik had de configfile in de verkeerde map gezet. ik was gewend aan PLIimage. het werkt nu , bedankt allemaal voor de tips 26 februari 2018 aangepast door Irkuohc
erwin05-verwijderd Geplaatst: 16 januari 2021 Geplaatst: 16 januari 2021 Ik heb Openatv geflasht op mijn solo2 en ik las op internet dat je deze regel http://secret.mynonpublic.com/mipsel in applicaties/plug-in filter en openpli op ja dan reboot maar het softcam pakket verschijnt niet in de downloads. Werkt dit niet meer of is er iets veranderd?
alias haha Geplaatst: 18 januari 2021 Geplaatst: 18 januari 2021 Ze hebben iets veranderd bij pli sinds openpli 8.x en openatv heb ik gemerkt, weet alleen nog niet wat. Heb er altijd een regel in gezet via een user-feed.conf file, om de settingslijsten van hans via pli te downloaden, maar dat werkt niet meer You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
maja Geplaatst: 27 januari 2021 Geplaatst: 27 januari 2021 Zet onderstaande in tmp via ftp : softcam-feed-universal_6.Plus_all.ipk.rar
formulerfs Geplaatst: 28 januari 2021 Geplaatst: 28 januari 2021 werkt goed op de sab unixs trip;e met openat 6.4
Phoenixx Geplaatst: 29 januari 2021 Geplaatst: 29 januari 2021 (aangepast) Ik had hetzelfde probleem en heb cam manager in de box gezet. Deb file is voor enigma 2, Ipk file voor enigma 2.5 Veel plezier ermee. enigma2-plugin-extensions-alternativesoftcammanager_3.0-r0.0_ARM.deb enigma2-plugin-extensions-alternativesoftcammanager_3.0-r0.0_all.ipk 29 januari 2021 aangepast door Phoenixx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen