Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo te zien zijn het ziggo streams die worden omgezet naar iptv, legaliteit is volgens mij ver te zoeken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Geplaatst:

En dit is ook weer niet slecht bedoeld naar @Jürgen maar je noemt een lijst met voordelen op, mijn reactie was meteen: kijken....... dat hebben er meer nu hier gedaan, maak jij geen reclame voor die site?

T90, Mutant HD 51

Geplaatst: (aangepast)

Het zou heel goed kennen dat die iptv provider volledig legaal werkt ik lees alleen vermoedens.

Koop niet bij aldi die is te goedkoop koop bij ah dan weet je zeker dat de producten niet gestolen zijn.

aangepast door luisteraar
Geplaatst:

Ok, ik heb mijn punt gemaakt en houd het hierbij. 

Als de Mod hier iets van mocht vinden dan hoor ik dit wel en verder laat ik het hierbij.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

• Moderator
Geplaatst:
12 uur geleden zei Jürgen:

Zij bieden meer dan 3.000 kanalen aan uit landen over de hele wereld.

Er zijn 134 Nederlandse kanalen in HD en FHD,

Wanneer een provider dit kan aanbieden mag je ervan uit gaan dat het  **** is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...