Ga naar inhoud


Apple tv vs chromecast met Appje


Nieuwsgierig

Aanbevolen berichten

 

Beste forum leden.

ik lees verschillende meningn over de app. Wat is er van waar???

want: ik heb een abbonmment van CD, al 15jaar. Ik kijk in rotterdam naar CD via VU tuner. Prima.

maar nu heb ik de app geinstalleerd op 2 ipad [air2) en een iphone 6s.

op alle tablets kan ik live en replay kijken, maar NIET streamen naar de TV via een apple tv. Wel geluid, geen beeld!!!!

dus hier zit een commercieel probleem.. Altijd is er wel zoiets in de weg. Maar dan heb je dus weinig aan die app!!

 

nou zie ik hier en daar dat men naar een TV streamt met een chromecast dongle. Maar werkt dat dan wel????? Is apple de boosdoener? en niet CD??

 

ik heb geen kabel oid en kan de schotel in een nieuwe flat niet meer installaren dus wordt ik geheel afhankelijk van CD en app naar TV.

 

kan iemand advies geven. Heeft er iemand een ipad met chromecast dat werkt, of heeft iemand het apple tv probleem misschien opgelost.

 

ik ben heel benieuwd naar harde ervaring, en met mij velen denk ik.

 

nieuwsgierig for ever

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een moderne smart TV dan zit daar soms (bv bij Samsung) al een streaming mogelijkheid op of in. Beide weken bij mij, dus zowel de Chromecast als de Samsung met de CD app. De Chromecast neem ik mee op reis om op hotel te kunnen kijken.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, installeren was niet het juiste woord..

 

Ik bedoel eigenlijk hoe het streamen direct vanuit de CD app functioneert, mij is dit nog niet gelukt, indacht dat ik de melding kreeg dat dit weergavemedium niet door de CD app wordt ondersteund.

 

 

 

 

 

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...