Gast Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Hallo, Ik zou graag ook op de systeemklok aan de rechter zijde van de taakbalk de seconden willen zien . Ik weet, dat dat met regedit / register te regelen is ; weet iemand precies, waar ik in het register moet zijn ?
boudeman Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 zie commentaarbijdrage van Matthew Lynam in: http://www.thewindowsclub.com/display-seconds-in-taskbar-clock-windows
Psychosammie Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Er is blijkbaar ook een goede reden dat die seconden uit staan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Pionewbie Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Ik heb het net even aangezet met T-clock maar ik vind het erg druk dat gespring van de seconden.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 gewoon lange tijd aanduiding kiezen The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen