Gast Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Hallo allemaal , Ik zou op de systeemklok op de taakbalk aan de rechterkant graag ook de seconden willen zien. Ik weet , dat dat kan via het register ( regedit ) . Wie weet precies de plaats in het register , waar je dit kunt wijzigen ?
bartshit Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 http://www.pcdokternop.nl/Seconden tonen in de systeemklok van Windows.htm weet niet of het werkt. Gr Bart.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 (aangepast) had ik toch al op gereageerd? Ja hoor dubbele post ( ook in windows ) 28 februari 2018 aangepast door Tonskidutch Ja hoor dubbele post ( ook in windows ) Second Life Mungo Parker
bartshit Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 topic staat dubbel, ook onder windows forum ..................... Gr Bart.
Gast Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Ja hoor, hij hoort in het windows forum thuis ; ik wist even niet zo snel , waar ik dit onderwerp moest plaatsen ; de modarator heeft hem ook niet verplaatst . In ieder gevaL............ iedereen dank voor de reacties ; hiermee kan ik aan de slag.
Gast Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 Ja @ bartshit , dat was precies de link , die ik bedoelde richting register ! Deze link heeft, na registeraanpassingen, prima gewerkt ; naast de uren en minuten zijn nu ook de seconden te zien op de systeemklok .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen