Sprietje Geplaatst: 23 maart 2018 Geplaatst: 23 maart 2018 Alle moderne ontvangers hebben een automatische fec. Dan hoef je die niet handmatig in te geven.
Robende Geplaatst: 23 maart 2018 Auteur Geplaatst: 23 maart 2018 Aha top bedankt! en wat denk je van canal digitaal? overgens bedankt voor je snelle en eerlijke antwoorden echt top!
Sprietje Geplaatst: 23 maart 2018 Geplaatst: 23 maart 2018 In Nederland is CanalDigitaal makkelijker te ontvangen dan Joyne maar in Zuid Spanje is het net anders om.
Robende Geplaatst: 23 maart 2018 Auteur Geplaatst: 23 maart 2018 Ga ik dat ook even proberen mijn rebox heeft de laatste update dus dat moet goed komen zondag is het weer zoekdag dus haha
Robende Geplaatst: 24 maart 2018 Auteur Geplaatst: 24 maart 2018 Nou toch maar weer even gespeeld joyne niet te vinden eutalsat 9 O met pgb global wel daarna canal digital gekeken zie afbeelding ned 1 wel RTL programma wel ingelezen geen signaal het werkt gewoon denk niet hè!
Sprietje Geplaatst: 24 maart 2018 Geplaatst: 24 maart 2018 Tja, een signaalkwaliteit van slechts 20%. Ik schreef in het begin toch al: Deze schotel is veel te klein en niet voor niets dat iemand deze schotel graag wil verkopen. Ik adviseer je hem zeker niet.
Robende Geplaatst: 24 maart 2018 Auteur Geplaatst: 24 maart 2018 Helemaal mee eens ik ga wat anders zoeken bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen