Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Forumleden ik moet een nieuwe lnb aanschaffen want er is eentje kaduuk. Kunnen jullie mij vertellen welke ik het beste kan aankopen, de Inverto Black Ultra Twin HGLN 40 mm of de Inverto Black Ultra Twin 40mm. gr Duracell

aangepast door Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Ja dat kan want er zitten nu ook Inverto Black Ultra Twin 40mm lnb's op

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst: (aangepast)

Op de ene site noemen ze de Inverto Black Ultra Twin en op een andere site  staat  Inverto Black Ultra Twin HGLN dus ik dacht dat er twee type's waren.   dan is de keuze nu niet moeilijk meer.

aangepast door Duracell

Geplaatst:

waarom zo lastig doen,

meld de specs die je gevonden hebt van beide of in dit geval van een en dezelfde

dan volgt er wel een reactie en/of oordeel betreffende de vraag welke beter is

nu moet elke pC weer zelf op zoek gaan naar de gegevens die jij al had kunnen geven

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Ze zullen wel goed zijn, maar heb de laatste 4 jaar toch 2 inverto black ultra's moeten vervangen. eentje gaf op sommige kanalen geen beeld en die ik vandaag heb vervangen deed niks meer.

Geplaatst:
Op 8.3.2018 om 13:52 zei gerrithoogeveen:

inverto black is goed, heb ik er laatst ook opgezet en het signaal is aanzienlijk beter, volgens mij is dit zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen voor een bedrag van 10 a 15 euro

Welke lnb's zijn dan beter, als je wat meer geld uit zou geven?

die vraag kwam in me op doordat je het bedrag erbij noemt...   Nu is een LNB een investering voor vele jaren...  dus op zich ben ik wel bereid meer uit te geven, zelfs het dubbele van wat je noemt, is nog niet echt veel vind ik...

Momenteel heb ik al ruim 9 jaar 2x de Hirschmann universal Twin LNB  cs320T in gebruik... en ben uitermate tevreden daarover...  Ze doen het gewoon prima.

Maar omdat ik niet weet hoe lang deze het nog blijven doen, is het altijd interessant eens te horen wat anderen denken over bepaalde LNB's...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen