Ga naar inhoud


Nieuwe plugin om Youtube livestreams af te spelen


Satneef

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, michel130 zei:

1 Grote tip....
Het werkt.. maar ik kon opnieuw beginnen..
Ik kreeg de melding er zijn updates en er stond ook streamlink bij... maar je begrijpt het al na de update deed niks meer van youtube.

Ik ben nu weer alles opnieuw erin geflash en opnieuw geïnstalleerd..

 

Dus updaten van de image niet doen.....

ik weet het, ook gehad een kwestie van 0:/usr/lib/python2.7/site-packages/streamlink/ vervangen met de vorige versie; dus als het bij jou  weer werkt deze directory ff eruit kopieren

(gaat het makkelijks met Totalcommander) daar zit een ftp server in, dan updateten en de streamlink dir even een # voor de naam en de oude hierbij kopierijen als het goed is werkt hij

dat kun je de nieuwe deleten, suc6 Ed 

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds gisteren krijg ik geen enkele youtube stream meer geopend.

Ik heb niks aangepast en image is openhdf. Ontvanger is Edision mio 4k.

Ook met een verse flash geen verbetering. Alle handelingen zoals hierboven beschreven uitgevoerd maar krijg gelijk de melding offline

Als test heb ik ook de open HDF image op een octagon sf8008 gezet maar ook daar geen  beeld. Wel blijft daar de melding offline op sommige streams weg maar geen beeld.

Ligt dit aan mij of ie er iets veranderd en zoja wat?

Met pc als voorbeeld santa claus village geen probleem

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update.

Inmiddels heb ik de you tube streams weer werkend.

Oorzaak was een software update van de router.

Inmiddels de oude software weer teruggezet en alles werkt weer

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Is het bekend of er nog iets aan de ontwikkeling gedaan wordt. Werkt op dit moment 100% maar ik heb nog een idee voor de ontwikkelaar(s). Geen idee wie dit is, vandaar de vraag. Zou graag eventueel n 2e audiostream ( bijv n lokaal radiostation) onder het beeld van een webcam willen configureren.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 20-11-2020 om 13:25, MySat zei:

Is het bekend of er nog iets aan de ontwikkeling gedaan wordt. Werkt op dit moment 100% maar ik heb nog een idee voor de ontwikkelaar(s). Geen idee wie dit is, vandaar de vraag. Zou graag eventueel n 2e audiostream ( bijv n lokaal radiostation) onder het beeld van een webcam willen configureren.

Een beetje een late reaktie misschien,maar beter laat dan nooit.

Het OpenHDF -team is de ontwikkelaar.

Natuurlijk wordt het nog steeds geupdate.

Bij openHDF wordt dit gewoon via reguliere updates gedaan.

Bij andere images moet je een ipk downloaden via de Github-pagina van HDF (hmm,ik weet niet of ik deze link mag plaatsen)

Staat helemaal onderaan,

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, gaan we eens te rade bij dat team

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet het niet onder OpenPli en Pure2.

Wel onder OpenATV en OpenHDF en,als ik het mij goed herinner,ook onder OpenNFR.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog weer iets op Youtube gevonden:   (nee,dit is niet het op de satelliet verdwenen kanaal!)

Record news:
#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:http%3a//127.0.0.1%3a8088/https%3a//youtu.be/VQRH6xM6T2o:Record News
#DESCRIPTION Record News

 

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2021 om 11:35, Satneef zei:

Doet het niet onder OpenPli en Pure2.

Ik heb de youtube-plugin nu ook onder deze 2 werkend: in de serviceapp exteplayer 3 als standaardplayer kiezen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de bijgaande 4 bestanden nodig:

Websocket
isodate
Streamlink 1.7.0
Streamlinksrv 1.4.0

Deze installeer je in bovenstaande volgorde via sofwarebeheer en installeer lokale extensie.

Daarna je box herstarten en als je het goed gedaan hebt zie je met onderstaande link de bouwput voor Amsterdam centraal station:

#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:http%3a//127.0.0.1%3a8088/https%3a//youtu.be/1phWWCgzXgM:Amsterdam - Stationseiland
#DESCRIPTION Amsterdam - Stationseiland


 

 

Streamlink benodigd.zip

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bestanden erin gezet en de youtube webcams(als ze open staan) doen het met open pli.

Grote klasse!!!

Zijn deze bestanden voor iedere image geschikt?

Normaal gebruik ik open HDF voor deze webcams.

Op mijn Mutant HD51 gebruik in 4 images in multiboot. open pli, open hdf, open atv en pure e2 of open vix.

Ik ga het wel even testen met de verschillende images.

In ieder geval vriendelijk dank.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Altobelli zei:

 

Zijn deze bestanden voor iedere image geschikt?

Ja! Succes!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satneef bedankt

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

 

Inmiddels is er een update van de beide streamlink bestanden (python-streamlink en streamlinksrv)

Zie voor de link mijn post van 3 Januari

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...