Ga naar inhoud


Xsat 310 geen signal


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een xsat 310 gekocht. Hij deed het goed maar ineens kreeg ik geen signal (ook geen radio); bij signal sterkte bijna niets bij signal vergrendeling max.; bij mijn philips geen probleem dus de lnb en de richting zijn goed. Wat kan het zijn ? komt het misschien door mijn goldcards met de nieuwe files? hij doet het zonder cards ook niet. wat moet ik veranderen bij de instellingen? Graag reaktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een probleem van de xsat 310 is dat af en toe het beeld (op de ned. zenders) weg kan vallen. Dit duurt echter zeer kort.

 

Zonder kaart, of met een kaart met verkeerde files moet je in ieder geval alle fta kanalen kunnen zien.

 

Heb je wel een handleiding bij je 310? Ik denk dat dit e.e.a. behoorlijk zal vergemakkelijken om de instellingen te checken.

 

vr gr Robinhawk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik het,denk ik, mijn Xsat was bezig met het downloaden en mijn kind heeft zijn PS2 aangezet daarna kreeg ik geen signaal meer in mijn ontvanger. Mijn vraag is: Is de oplossing nw software loaden of gaat het om een kapote chip in de kast; wie kan mij adviseren/helpen.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...