mattheu Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 kan mij misschien iemand uitleggen hoe ik deze zgemma moet instellen om kabel tv ziggo via een originele smartcard van ziggo hartelijk dank alvast
Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart 2018 Moderator Geplaatst: 30 maart 2018 Of dat kan zal afhangen in welke regio je zit. Voormalig UPC of Ziggo? Alleen met een Ziggo-Irdeto kaart kan je het signaal decoderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 zet oscam 11400 erop zet nadien deze configuratie erop (check je IP adressen en poort voor je thuisnetwerk) en de ziggo kaart werkt oscam.zip The Beat Is Rhythm Club des Belugas
mattheu Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 bedankt voor de reactie maar dat snap ik niet helemaal op google is oscam 11400 niet te vinden zit deze dan in de pli feet wat bedoel je met check ip en poort zou je dit misschien in een kort stappenplan kunnen uitleggen dat zou super zijn bedankt alvast
mattheu Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 inmiddels deze oscam gevonden enoscam zip er in gezet maar nog geen beeld denk de ip en en poort hoe doe ik dat
Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart 2018 Moderator Geplaatst: 30 maart 2018 Met een eigen kaart in de ontvanger heb je geen ip en poort nodig. dat is alleen nodig om je kaart te sharen. Maar heb je wel een Ziggo Irdeto kaart? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mattheu Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 ja is zo een oranje staat ook irdeto op in de humax werkt hij gewoon maar niet op de zgemma ik heb cccam en oscam maar krijg geen beeld ik heb die oscam zip van tonskidutch via ftp er in gezet maar dit helpt niet wat doe ik dan verkeerd
smetje limb.BE Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 welke cccam heb je neem anders eens een andere ps zit je kaart ook goed in de sleuf ook als je een andere cam installeert mot je de ontvanger eens volledig terug opstarten ..reboot 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
mattheu Geplaatst: 31 maart 2018 Auteur Geplaatst: 31 maart 2018 opgelost er stond nog een oude lijn in deze verwijderd en werkt prima op de ziggo kaart vind nu alleen de knop niet om naar ziggo portal te gaan of gaat dit niet met een zgemma maar alleen met een ziggo mediabox
youriy Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 3 minuten geleden zei mattheu: ... vind nu alleen de knop niet om naar ziggo portal te gaan of gaat dit niet met een zgemma maar alleen met een ziggo mediabox yep. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart 2018 Moderator Geplaatst: 31 maart 2018 Alleen met een Ziggo media box! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mattheu Geplaatst: 31 maart 2018 Auteur Geplaatst: 31 maart 2018 ok duidelijk hartelijk dank voor jullie hulp vrolijk pasen
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 (aangepast) Op 30-3-2018 om 22:09 zei ceesv: Met een eigen kaart in de ontvanger heb je geen ip en poort nodig. a ) voor het webinterface van oscam moet je de interne poort om aan te roepen kennen en of wijzigen naar eigen inzicht en behoefte b ) om te mogen verbinden met oscam via het webinterface moet je het correcte IP adres van je pC erin zetten meer is het niet dit deel namelijk: [webif] httpport = 83 httpallowed = 127.0.0.1,192.168.178.24 httposcamlabel = Oscam WebInterface 2 april 2018 aangepast door Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Moderator ceesv Geplaatst: 2 april 2018 Moderator Geplaatst: 2 april 2018 Op 31-3-2018 om 17:14 zei mattheu: er stond nog een oude lijn in deze verwijderd Ik denk dat hier het ip adres en poort aan refereerde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 (aangepast) het installeren van oscam en de juiste configuratie (passend bij UW paytv kaart) is veel te simpel om onder te laten gaan in heel veel berichten met verkeerde informatie ik plaats er morgen een uitleg over, op een jip en janneke niveau, voor mensen met de twee belangrijkste providers (zijnde canal digitaal en ziggo-vodafone) en enkel voor een gebruiker op een receiver maar niet voor clients dus geen share sommige leden gooien nevelbommen en verdoezelen de simpliciteit van oscam 11399 en 11400 door oude berichten te quoten en dus ook oude instellingen te gebruiken in de adviezen dat moet gedaan zijn (ik was er bijna zelf ingetrapt die AUprovid) tot dan en dat is helemaal onafhankelijk van de hardware 2 april 2018 aangepast door Tonskidutch komma The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen