maikel7 Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 Hallo Ik heb een multipro progger besteld en ben al bezig om files te downloaden om mijn goldcard te kunnen proggen. Deze goldcard moet in een Philips DST 5816/o3g. Mijn vraag is: je moet een flas memory file hebben, een Internal en External EEprom. Maar mijn downloads hebben allemaal alleen de volgende files: 1-pic.hex en 2-EpromOktNov.hex. Kan ik hiermee mijn goldcard proggen? Ik krijg trouwens ook nog een funcard 4 kan ik deze ook met deze files proggen? Ik heb de site van duwgati al goed doorgenomen, maar deze site beantwoord mijn bovenstaande vragen niet. Dus voor diegene die mijn hierop antwoord kan geven: hartelijk Dank! Maikel PM maikelhubers@hotmail.com
marc74 Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 Hallo, Wat jij hebt gedownload zijn voor de goldkaart.(pic ,hex) De flash, int, ext zijn voor funkaarten (secafunfiles). Groeten Marc
Boldor Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 Zodra je met "AUTO detect" de Goldcard hebt bevestigd en dan als 1st je flash (PIC file) selecteerd, zal deze automatisch ook bij het "Interne" bestand worden ingevuld. Dus je kan het met 2 bestanden af. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
maikel7 Geplaatst: 25 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2002 bedankt voor jullie antwoord ik hoop dat ik het maandag kan gaan proberen. want dan zal ik de multipro hoogst waarschijnlijk ontvangen. mvrg Maikel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen