ronaldsl Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Hoi, ik zat zonet naar een perfecte stream van de F1 te kijken op mn ipad. Ik heb ook een chromecast. is er nu een manier, via welke browser dan ook om dit te streamen naar de chromecast ? Ik weet en zie het niet.
wolverine Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Google : hoe Chromecast gebruiken op ipad? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
sattv4iedereen Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Niet iedere stream werkt op chromecast via een browser. Er bestaan ook adapters om van je ipad of iphone naar je tv te gaan, maar dan mag de uitgang naar tv niet geblokkeerd zijn. Ik doe het via Apple tv 3. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
kaelem Geplaatst: 25 augustus 2018 Geplaatst: 25 augustus 2018 (aangepast) Als je chrome installeert op je ipad kun je alles zien op elk ander scherm waar de chromecast aan hangt. Even op de 3 puntjes rechtsboven klikken en dan vind je cast. Als je daar op drukt vind hij in hetzelfde netwerk de chromecast en kun je je hele scherm delen. 25 augustus 2018 aangepast door kaelem -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2018 Geplaatst: 27 augustus 2018 dit gaat wel over een instructie inzake softwarematig instellen , dus geen hardware issue Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen